۲ حادثه ترافیکی و مصدومیت ۱۱ دانش‌آموز کرمانی

رئیس اورژانس کرمان از وقوع دو حادثه رانندگی برای سرویس مدارس در شهر کرمان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به مصدومیت ۱۱ دانش‌آموز شد. – اخبار استانها – سیدمحمد صابری، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وقوع دو حادثه رانندگی در […]

رئیس اورژانس کرمان از وقوع دو حادثه رانندگی برای سرویس مدارس در شهر کرمان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به مصدومیت ۱۱ دانش‌آموز شد.

– اخبار استانها –

سیدمحمد صابری، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وقوع دو حادثه رانندگی در شهر کرمان، اظهار داشت: حادثه اول ساعت ۶:۴۲ صبح امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه این حادثه در بلوار نصر، ابتدای خیابان بهارستان شهر کرمان اتفاق افتاد، افزود: در این سانحه رانندگی به دنبال برخورد یک دستگاه سواری “ون” سرویس مدرسه و یک دستگاه کوییک واژگونی “ون” اتفاق افتاد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه سریعاً ۳ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد: این حادثه ۵ مصدوم برجای گذاشت که همگی پسر و در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ ساله قرار دارند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری با بیان اینکه حادثه دوم در ساعت ۶:۵۴ صبح امروز در تقاطع خیابان امام جمعه با خیابان شهید نامدارمحمدی گزارش شد، گفت: در پی برخورد سواری ۴۰۵ و سواری پژو پارس که هر دو سرویس مدرسه بودند ۶ دانش آموز مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت گزارش این حادثه بلافاصله ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب یک دانش‌آموز پسر ۱۳ ساله که تنها سرنشین پژو ۴۰۵ بود در محل حادثه درمان سرپایی شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: پنج دانش‌آموز دختر ۱۳ تا ۱۴ ساله سرنشین پژو پارس نیز با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

انتهای پیام/۵۱۱/




۲ حادثه ترافیکی و مصدومیت ۱۱ دانش‌آموز کرمانی

منبع: تسنــیم
? ۲ حادثه ترافیکی و مصدومیت ۱۱ دانش‌آموز کرمانی