۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عنبرآباد کشف شد

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی عنبرآباد از توقیف یک دستگاه تانکر حامل سوخت و کشف ۲۹ هزارلیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ رضا فیروزبخت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بخش جبالبارز جنوبی این شهرستان هنگام کنترل خودروها در محورهای روستایی به یک دستگاه […]

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی عنبرآباد از توقیف یک دستگاه تانکر حامل سوخت و کشف ۲۹ هزارلیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ رضا فیروزبخت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بخش جبالبارز جنوبی این شهرستان هنگام کنترل خودروها در محورهای روستایی به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی های لازم در بازرسی از این تانکر حمل سوخت ۲۹ هزار لیتر گازوئیل  قاچاق را  کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با تاکید بر عزم جدی پلیس برای مبارزه با قاچاق سوخت، بیان کرد: با تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

شهرستان عنبرآباد در جنوب استان کرمان قراردارد.




۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عنبرآباد کشف شد

منبع:ایرنـا
? ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عنبرآباد کشف شد