۲۸ کارگاه ضایعاتی در کرمان پلمب شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی کرمان از پلمب ۲۸ کارگاه ضایعاتی در اجرای طرح شناسایی و برخورد با خریداران اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای برقراری […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی کرمان از پلمب ۲۸ کارگاه ضایعاتی در اجرای طرح شناسایی و برخورد با خریداران اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای برقراری نظم و امنیت و مبارزه با سرقت، طرح  شناسایی و برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه در دستور کار پلیس شهرستان کرمان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمان طی ماه گذشته ضمن هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند ۲۸ کارگاه ضایعاتی را که در راستای خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت می کردند شناسایی و آن ها را پلمب کنند.

پورامینایی با اشاره به اینکه صاحبان این کارگاه ها و همچنین افراد مرتبط با سارقان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی در حال برقراری نظم و امنیت به منظور رفاه و آسایش شهروندان است و از مردم می خواهیم ضمن خودمراقبتی بیشتر، همکاری لازم را با پلیس در اجرای ماموریت های محوله داشته باشند.




۲۸ کارگاه ضایعاتی در کرمان پلمب شد

منبع: ایرنـا
? ۲۸ کارگاه ضایعاتی در کرمان پلمب شد