۲۸۰ پرستار شرق استان کرمان تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند

کرمان-فت فتو- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۲۸۰ نفر از پرستاران زیرمجموعه این دانشگاه در شرق استان کرمان به کرونا مبتلا شده‌اند. به گزارش فت فتو دکتر مازیار اویسی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران شرق استان کرمان افزود: به واسطه تلاش […]

کرمان-فت فتو- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۲۸۰ نفر از پرستاران زیرمجموعه این دانشگاه در شرق استان کرمان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش فت فتو دکتر مازیار اویسی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران شرق استان کرمان افزود: به واسطه تلاش ها در ستاد کرونای شهرستان و همکارانم در مجموعه دانشگاه چهار شهرستان شرقی استان کرمان در وضعیت بسیار خوبی از نظر کرونا قرار دارند و در رنگ بندی آبی هستند.

به گزارش فت فتو در این مراسم از ۹ نفر از پرستاران نمونه کشوری و ۲۶ نفر از کادر پرستاری نمونه شهرستان های شرق استان کرمان(بم، فهرج، نرماشیر و ریگان) و پرستارانی که به مقام بازنشستگی نائل آمدند با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد و یاد و خاطر مرحوم سیامک جعفری مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بم نیز گرامی داشته شد.

دانشگاه علوم پزشکی بم به چهار شهرستان شرقی بم، نرماشیر، فهرج و ریگان خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می دهد.

دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، رفسنجان و جیرفت و دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز خدمات بهداشتی و درمانی را در دیگر نقاط استان کرمان ارایه می دهند.




۲۸۰ پرستار شرق استان کرمان تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند

منبع:ایرنـا
? ۲۸۰ پرستار شرق استان کرمان تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند