۲۸۰۰ نفر در مساجد شهرستان رفسنجان معتکف می‌شوند

فت فتو/کرمان رئیس ستاد اعتکاف شهرستان رفسنجان از معتکف شدن ۲۸۰۰ نفر در مساجد این شهرستان خبر داد. حجت‌الاسلام سیدمرتضی نقیب‌پور ۱۴ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتکاف امسال در دو مقطع دانش آموزان و بزرگسالان در شهر رفسنجان برگزار می شود. وی افزود: مساجد حضرت ابوالفضل و مسجدالنبی ویژه برادران و مساجد جامع […]

فت فتو/کرمان رئیس ستاد اعتکاف شهرستان رفسنجان از معتکف شدن ۲۸۰۰ نفر در مساجد این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی نقیب‌پور ۱۴ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتکاف امسال در دو مقطع دانش آموزان و بزرگسالان در شهر رفسنجان برگزار می شود.

وی افزود: مساجد حضرت ابوالفضل و مسجدالنبی ویژه برادران و مساجد جامع و امام خمینی(ره) ویژه خواهران در شهر رفسنجان در نظرگرفته شده که ثبت نام از طریق سایت اعتکاف انجام شد و بالغ بر ۱۸۰۰ نفر ثبت نام شدند.

نقیب‌پور گفت: علاوه بر این مراسم اعتکاف در دیگر مساجد سطح شهر از جمله مسجد خیراندیش و دانشگاه آزاد نیز برپاست.

وی بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف در بخش‌ها و روستاهای شهرستان رفسنجان از جمله نوق، کشکوئیه، داوران، همت آباد، عیش آباد و … نیز برگزار می شود.

رئیس ستاد اعتکاف شهرستان رفسنجان با بیان این‌که اعتکاف امسال در مساجد ویژه دانش آموزان با اجرای برنامه های معنوی متنوع و شاد و مفرح همراه است، بیان کرد: در مجموع بیش از ۲۸۰۰ نفر در مراسم اعتکاف امسال در مساجد شهرستان شرکت می کنند.

نقیب‌پور یادآور شد: از سخنرانان و قاریان کشوری برای اجرای مناجات خوانی و تلاوت های مجلسی اعتکاف بهره برده می‌شود.

وی در پایان از همکاری مواکب صنعت مس و خاتم الانبیاء و شهرداری بابت کم کردن هزینه‌های اعتکاف قدردانی کرد.

انتهای پیام




۲۸۰۰ نفر در مساجد شهرستان رفسنجان معتکف می‌شوند

منبع: ایـسنا
? ۲۸۰۰ نفر در مساجد شهرستان رفسنجان معتکف می‌شوند