۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان به بهره‌برداری رسید

۲۶ پروژه ورزشی “زمین چمن مصنوعی”، “کلاس درس تربیت بدنی” و “زمین والیبال ساحلی” با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در مدارس استان کرمان افتتاح شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، در آیین بهره‌برداری از هزار و ۷۱ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در کشور، ۲۶ پروژه ورزشی “زمین […]

۲۶ پروژه ورزشی “زمین چمن مصنوعی”، “کلاس درس تربیت بدنی” و “زمین والیبال ساحلی” با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در مدارس استان کرمان افتتاح شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، در آیین بهره‌برداری از هزار و ۷۱ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در کشور، ۲۶ پروژه ورزشی “زمین چمن مصنوعی”، “کلاس درس تربیت بدنی” و “زمین والیبال ساحلی” با حضور رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در مدارس استان کرمان افتتاح شد.

در مراسم نمادین استانی این برنامه که با شرکت مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، معاون تربیت بدنی و سلامت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ماهان و دست‌اندرکاران حوزه تربیت بدنی استان در دبستان شهید فدایی شهر جوپار برگزار شد، به صورت همزمان ۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان به بهره‌برداری رسید.

در آیین افتتاح این پروژه‌های ورزشی رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه توجه به ورزش و فعالیت‌های بدنی در راستای تربیت نسلی متعهد، کارآمد و سالم امری لازم و ضروری است، اظهار داشت: توجه به ورزش و درس تربیت بدنی در مدارس لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: فضای ورزشی درون مدرسه‌ای زیرساخت ورزش در مدارس بود که با جدیت در آموزش و پرورش استان کرمان دنبال می‌شود.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدارس استان کرمان ظرف یک سال آینده عملی می‌شود
استفاده از بخاری نفتی در مدارس استان کرمان ممنوع شد
بیش از ۵۰ درصد مدارس استان کرمان خیرساز است

وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت ۷۳ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان افزود: ۳۴ زمین چمن مصنوعی، ۱۲ سالن ورزشی، ۱۲ زمین والیبال ساحلی و ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس استان در حال ساخت و تکمیل است.

رضایی گفت: ۲۶ طرح از  طرح‌های ورزشی درون مدرسه‌ای شهید سلیمانی شامل ۳ زمین چمن مصنوعی، ۳ زمین ساحلی، ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی و ۵ مدرسه پویا در هفته تربیت بدنی در مدارس استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/۵۱۱/




۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان به بهره‌برداری رسید

منبع: تسنــیم
? ۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان به بهره‌برداری رسید