۲۵ تن سیمان قاچاق در نرماشیر توقیف شد

نرماشیر – فرمانده انتظامی نرماشیر از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف ۲۵ تن سیمان قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زیدآبادی اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل محور «بم-نرماشیر» یک دستگاه […]

نرماشیر – فرمانده انتظامی نرماشیر از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف ۲۵ تن سیمان قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زیدآبادی اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل محور «بم-نرماشیر» یک دستگاه تریلر حامل سیمان را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی مدارک متوجه شدند ۲۵ تن سیمان این کامیون فاقد مجوز قانونی بوده و به منظور خروج از مرزهای شرقی در حال حرکت به سمت استان سیستان و بلوچستان است که برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی نرماشیر با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی او به مرجع قضائی، بیان کرد: مبارزه با اخلالگران اقتصادی همواره در دستور کار پلیس است و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت اقتصادی غیر مجاز از سوی افراد سود جو و متخلف موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر ۵۲۸۰۹۶۴



منبع:مــهر
? ۲۵ تن سیمان قاچاق در نرماشیر توقیف شد