۲۳۰ فقره سرقت تجهیزات برق در زرند ثبت شد

کرمان – فت فتو – مدیر توزیع برق زرند گفت: بیش از ۲۳۰ فقره سرقت تجهیزات شبکه برق از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است. هادی اسدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: پنج هزار […]

کرمانفت فتو – مدیر توزیع برق زرند گفت: بیش از ۲۳۰ فقره سرقت تجهیزات شبکه برق از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

هادی اسدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: پنج هزار متر کابل شبکه برق در شهرستان زرند طی ۲ هفته گذشته سرقت شده که این میزان سرقت بیش از ۶ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق این منطقه خسارت وارد کرده است.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی زرند حین گشت زنی، گروه سارقین را هنگام سرقت سیم های برق در روستای بهشت وحدت این شهرستان دستگیر کردند.

مدیر توزیع برق زرند ادامه داد: متهمین دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به سرقت کابل و سیم های برق برخی مناطق این شهرستان از جمله خانوک، ریحان شهر، دشتخاک، بهشت وحدت و شهرستان های کرمان، رفسنجان نیز اعتراف کردند.

وی ادامه داد: این سارقین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.  

اسدی گفت: با توجه به سرقت های مکرر تجهیزات شبکه برق این شهرستان، گشت های مداوم و نامحسوس توسط پرسنل این امور و با همکاری نیروی انتظامی و بسیج زرند به صورت مستمر انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت، نقش و همکاری مردم در این حوزه تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک (بویژه در محدوده زمانی ۱۲ بامداد تا پنج صبح) که در حال صعود و یا فرود از تیرهای برق یا دستکاری تجهیزات برق هستند مراتب را سریعا به شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی و یا سامانه ۱۲۱ شرکت توزیع برق اطلاع دهند.

شهرستان زرند در فاصله ۹۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.




۲۳۰ فقره سرقت تجهیزات برق در زرند ثبت شد

منبع: ایرنـا
? ۲۳۰ فقره سرقت تجهیزات برق در زرند ثبت شد