۲۱ نفر در پی رانش زمین در اندونزی کشته و مفقود شدند 

به گزارش گروه بین‌الملل نذیر کرمان، مقامات محلی اندونزی اعلام کردند که در پی رانش زمین در مرکز اندونزی دست کم ۱۹ نفر کشته و دو نفر دیگر مفقود شده اند. سلیمان مالیا، رئیس آژانس بلایای طبیعی محلی: کشته شدگان و دو بازمانده از دو روستا در منطقه تانا توراجا در استان سولاوسی جنوبی عصر […]


به گزارش گروه بین‌الملل نذیر کرمان، مقامات محلی اندونزی اعلام کردند که در پی رانش زمین در مرکز اندونزی دست کم ۱۹ نفر کشته و دو نفر دیگر مفقود شده اند.

سلیمان مالیا، رئیس آژانس بلایای طبیعی محلی: کشته شدگان و دو بازمانده از دو روستا در منطقه تانا توراجا در استان سولاوسی جنوبی عصر شنبه تخلیه شدند.

مالیه روز یکشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که رانش زمین ۱۹  فوتی برجای گذاشت که  ۴ نفر آنها در جنوب ماکاله و ۱۵ نفر دیگر در روستاهای ماکاله ساکن بودند.

مالیه :در حال حاضر ما همچنان در جستجوی سایر قربانیان هستیم.

وی افزود که هنوز دو نفر مفقود شده اند که احتمالاً در زیر آوارهای رانش زمین مدفون شده اند.

از طرفی دولت محلی در سولاوسی اعلام کرد که دو نفر همچنان مفقود هستند و دو تن دیگر نیز در بیمارستان شرایط بحرانی دارند.

رانش زمین ناشی از بارندگی سیل‌آسا به دو روستا در منطقه «تانا توراجا» در جنوب سولاوسی خسارت و دست کم چهار منزل مسکونی را ویران کرد.

واکنش تیم‌های امداد و نجات به این حادثه به‌دلیل شرایط نامناسب جوی با مانع مواجه شده است و وارد شدن خسارت به جاده‌ها در مناطق سیل‌زده تردد با وسایل نقلیه زمینی را به شدت دشوار کرده است.

منطقه کوهستانی تانا توراجا در مرکز جزیره سولاوسی واقع شده است. ماه گذشته سیل و رانش زمین در جزیره سوماترای اندونزی، به جان باختن دست کم ۲۶ نفر منجر شد.

۲۱ نفر در پی رانش زمین در اندونزی کشته و مفقود شدند

منبع: بــرنا
? ۲۱ نفر در پی رانش زمین در اندونزی کشته و مفقود شدند