۲۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان ارزوئیه افتتاح شد

نذیر کرمان/کرمان به منظور اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، ۲۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان ارزوئیه با حضور استاندار کرمان افتتاح و وارد مدار شد. ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه افتتاح این نیروگاه‌های خورشیدی گفت: این ۲۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۳۰ […]

نذیر کرمان/کرمان به منظور اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، ۲۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان ارزوئیه با حضور استاندار کرمان افتتاح و وارد مدار شد.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه افتتاح این نیروگاه‌های خورشیدی گفت: این ۲۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در راستای اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت افتتاح و وارد مدار شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها در شهرستان ارزوئیه تعداد نیروگاه‌های خورشیدی در این شهرستان به ۲۵۰ طرح افزایش یافت، افزود: تا پایان سال جاری نیز ۱۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان در شهرستان ارزوئیه افتتاح و وارد مدار خواهد شد.

عسکری نژاد راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی را یکی از راه‌های اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد دانست و بیان کرد: این طرح در راستای سیاست اصلی کمیته امداد یعنی توانمندسازی دائمی محرومان و ایجاد خودکفایی و استقلال مالی برای مددجویان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، افراد واجد شرایط و موقعیت آنها شناسایی و به وزارت نیرو معرفی خواهند شد تا شرایط مددجو از نظر فنی مانند استحکام ساختمان برای نصب پنل خورشیدی روی پشت بام یا کفایت زمین خالی در روستاها و همین طور مستعد بودن منطقه جغرافیایی برای دریافت تابش نور خورشید تأیید شود.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کرمان، همچنین در سفر استاندار به شهرستان ارزوئیه ۴۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در این شهرستان افتتاح و تحویل مددجویان این شهرستان شد.

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان کرمان، مسکن بخش زیادی از هزینه‌های جاری خانوارهای محروم و نیازمند را به خود اختصاص داده است.

ناصری عسکری نژاد با بیان اینکه اگر هزینه تامین مسکن نیازمندان از دوش مددجویان برداشته شود فرایند توانمندسازی و خودکفایی آنها سرعت خواهد گرفت، افزود: در واقع مسکن مکمل اشتغال برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است.

وی با اشاره به افتتاح ۴۰ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ارزوئیه گفت: این واحدهای مسکونی با هزینه کرد ۱۲ میلیارد تومان اعتبار احداث و به بهره برداری رسید.

عسکری نژاد بیان کرد: طی یک سال گذشته ۱۷۲ واحد مسکونی در شهرستان ارزوئیه افتتاح و تحویل مددجویان این شهرستان شده است.

انتهای پیام




۲۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان ارزوئیه افتتاح شد

منبع: ایـسنا
? ۲۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان ارزوئیه افتتاح شد