۲۰۰۰ میلیارد تومان سهم کرمان از معادن به موقع پرداخت شود

کرمان- استاندار کرمان گفت: ۲۰۰۰ میلیارد تومان سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن تعیین شده و تاکید ما این است که این سهم به موقع پرداخت شود. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار صبح شنبه در جلسه شورای معادن استان کرمان اظهار کرد: تاکید ما این است که سهم استان از ۲۰۰۰ میلیارد حقوق […]

کرمان- استاندار کرمان گفت: ۲۰۰۰ میلیارد تومان سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن تعیین شده و تاکید ما این است که این سهم به موقع پرداخت شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار صبح شنبه در جلسه شورای معادن استان کرمان اظهار کرد: تاکید ما این است که سهم استان از ۲۰۰۰ میلیارد حقوق دولتی و یک درصد فروش مواد معدنی به موقع پرداخت شود.

فداکار در ادامه با اشاره به ظرفیت تولید و اشتغال معادن زغالسنگ استان کرمان گفت: میدکو هر ماه یک کشتی زغال وارد می‌کند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میدکو در واردات این محموله با مشکلاتی روبرو است پیشنهاد داده شد که در معادن زغالسنگ استان سرمایه‌گذاری کنند.

فداکار با اشاره به تغییر سهام‌داری در معدن اسفندقه، گفت: به دلیل نبود سرمایه‌گذاری مناسب در حوزه زغالسنگ برای این بخش هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

استاندار کرمان سپس تاکید کرد: باید اطلاعات شرکت‌های معدنی و صنعتی جنوب استان کرمان به‌صورت دقیق به امور مالیاتی ارائه شود تا سهم فروش معادن آلاینده مشخص و گرفته شود.

فداکار یادآور شد: برخی معادن استان را می‌گیرند و به دلیل اینکه توان برداشت ندارند به دیگری می‌فروشند، به همین جهت معادن راکد می‌ماند.

کد خبر ۵۹۶۱۴۷۱




۲۰۰۰ میلیارد تومان سهم کرمان از معادن به موقع پرداخت شود

منبع: مــهر
? ۲۰۰۰ میلیارد تومان سهم کرمان از معادن به موقع پرداخت شود