۲۰روستا در محاصره سیل قرار دارد/بارش ۱۷۳ میلیمتر باران در منوجان

کرمان – ادامه بارندگی شدید در جنوب کرمان موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده به طوری که ۲۰ روستا در محاصره کامل سیل قرار دارند. به گزارش فت فتو، بارش شدید باران تا اواخر وقت امروز در شهرستانهای جنوبی کرمان به ویژه در رودبار، منوجان و قلعه گنج ادامه دارد این در حالی است که […]

کرمان – ادامه بارندگی شدید در جنوب کرمان موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده به طوری که ۲۰ روستا در محاصره کامل سیل قرار دارند.

به گزارش فت فتو، بارش شدید باران تا اواخر وقت امروز در شهرستانهای جنوبی کرمان به ویژه در رودبار، منوجان و قلعه گنج ادامه دارد این در حالی است که میزان بارندگی طی دو روز در منوجان ۱۷۳ میلیمتر گزارش شده که از مجموع بارش‌های استان کرمان در سال آبی گذشته بیشتر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفتگو با مهر با تأیید در محاصره سیل قرار گرفتن ۲۰ روستا در جنوب کرمان از اعزام گروه‌های امدادی به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: سعی در بازگشایی راه‌ها و اماداد رسانی به سیل زدگان داریم.

مجید سعیدی افزود: شب گذشته فیبر نوری جیرفت به کهنوج نیز قطع شد و تلاش برای رفع مشکل ادامه دارد.

وی از آبگرفتگی راه‌ها، مزارع، برخی از منازل مسکونی و خسارت به زیر ساخت‌ها خبر داد و گفت: میزان خسارتها هنوز جمع بندی نشده است.

وی گفت: طغیان رودخانه موجب جاری شدن سیل در برخی از خیابان‌های شهر رودبار و تعدادی از محله‌های حاشیه این شهر شده است.

کد خبر ۵۳۹۰۸۷۴




۲۰روستا در محاصره سیل قرار دارد/بارش ۱۷۳ میلیمتر باران در منوجان

منبع: مــهر
? ۲۰روستا در محاصره سیل قرار دارد/بارش ۱۷۳ میلیمتر باران در منوجان