۱۷۸ میلیارد ریال پروژه هفته دولت در سیرجان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

کرمان- فت فتو- چند طرح عمرانی- زیربنایی روز سه شنبه به مناسبت هفته دولت با ۱۷۸ میلیارد ریال اعتبار در بخش گلستان شهرستان سیرجان افتتاح شد. امین داوری بخشدار گلستان در مراسم افتتاح این طرح ها توضیح داد: بهره برداری طرح آبیاری قطره ای زیر سطحی منطقه ابراهیم آباد رضوی در بخش گلستان به مساحت […]

کرمان- فت فتو- چند طرح عمرانی- زیربنایی روز سه شنبه به مناسبت هفته دولت با ۱۷۸ میلیارد ریال اعتبار در بخش گلستان شهرستان سیرجان افتتاح شد.

امین داوری بخشدار گلستان در مراسم افتتاح این طرح ها توضیح داد: بهره برداری طرح آبیاری قطره ای زیر سطحی منطقه ابراهیم آباد رضوی در بخش گلستان به مساحت ۹۹ هکتار و هزینه ۳۴ میلیارد ریال از جمله این طرح ها بود.

به گفته وی همچنین امروز سالن ورزشی روستای کفریز با زیربنای یک هزار مترمربع و هزینه یکصد میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری و بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

وی افزود: بلوار خواجو در شهرم رکز بخش گلستان هم امروز به میمنت هفته دولت افتتاح شد که برای آن به طول ۵۰۰ متر زیرسازی و آسفالت شده و به همراه و اتمام طرح اِلِمان و روشنایی ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

داوری گفت: همچنین امروز از طرح آبرسانی  مجتمع جهادی حجت بخش گلستان بهره برداری شد که در این طرح ۱۴ میلیارد ریال اعتبار آبفا صرف شده است.

به گفته وی در این طرح بیش از هشت کیلومتر لوله گذاری و ایجاد تاسیسات انجام گرفته که ۹۰ خانوار نیز از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

داوری اظهارداشت: همچنین عملیات اجرایی ساخت مجموعه ورزشی روستای امیر آباد این بخش نیز آغاز شد که برای اجرای آن ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری و بنیاد مسکن اختصاص یافته است.




۱۷۸ میلیارد ریال پروژه هفته دولت در سیرجان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

منبع: ایرنـا
? ۱۷۸ میلیارد ریال پروژه هفته دولت در سیرجان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد