۱۶۰ نانوایی سیرجان مجهز به دستگاه کارتخوان شدند

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان از تجهیز ۱۶۰ نانوایی شهرستان به دستگاه کارتخوان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی عرضه نان خبر داد. اکبر عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: براساس برنامه ریزی‌های که در کارگروه آرد و نان شهرستان با هدف تسهیل در اجرای طرح فروش نان به […]

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان از تجهیز ۱۶۰ نانوایی شهرستان به دستگاه کارتخوان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی عرضه نان خبر داد.

اکبر عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: براساس برنامه ریزی‌های که در کارگروه آرد و نان شهرستان با هدف تسهیل در اجرای طرح فروش نان به روش جدید، بررسی موانع و رفع هر‌گونه نواقص احتمالی انجام شد، قرار است در قالب طرح هوشمند سازی عرضه نان، تمامی نانوایی‌های شهرستان به دستگاه کارتخوان نان مجهز شوند.

او می گوید :کارتخوان در ۱۶۰ نانوایی نصب شد و ظرف سه چهار روز آینده مابقی نانوایی‌ها نیز به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مجهز خواهند شد و شهروندان می‌توانند نان مورد نیاز خود را از طریق کلیه کارت‌های بانکی بدون محدودیت تعداد و بدون افزایش قیمت نان خریداری کنند.

او با تاکید بر اینکه شهروندان هیچ نگرانی از اجرای این طرح نداشته باشند، گفت:از این پس نانوایی‌ها براساس میزان پخت و رضایت مشتریان سهمیه آرد دریافت می‌کنند و نحوه کار با دستگاه‌های هوشمند، مشابه دستگاه‌های کارتخوان در فروشگاه‌هاست و هر فرد می‌تواند تعداد نان و مبلغ آن را انتخاب و پرداخت کند و در صورت نداشتن کارت بانکی، می‌توانند خرید نان را از طریق کارتی که در اختیار  نانوایی است، انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان افزایش کیفیت نان، جلوگیری از توزیع خارج از شبکه، احتکار و قاچاق آرد و توزیع عادلانه آرد در نانوایی‌ها را از اهداف مهم این طرح دانست و گفت: از شهروندان سیرجانی تقاضا داریم که از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مستقر در واحد‌های نانوایی، خرید نان را انجام دهند.

فت فتو کرمان کرمان




۱۶۰ نانوایی سیرجان مجهز به دستگاه کارتخوان شدند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۱۶۰ نانوایی سیرجان مجهز به دستگاه کارتخوان شدند