۱۵۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های کرمان بستری هستند

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون در بیمارستان های استان کرمان ۱۵۹ بیمار کرونایی بستری و تحت درمان هستند. سعید صحبتی در گفتگو با فت فتو بیان کرد: هم اکنون در بیمارستانهای شهرستانهای مختلف استان در مجموع ۱۵۹ بیمار کرونایی بستری شده و کادر درمان در تلاش برای بهبود این افراد […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون در بیمارستان های استان کرمان ۱۵۹ بیمار کرونایی بستری و تحت درمان هستند.

سعید صحبتی در گفتگو با فت فتو بیان کرد: هم اکنون در بیمارستانهای شهرستانهای مختلف استان در مجموع ۱۵۹ بیمار کرونایی بستری شده و کادر درمان در تلاش برای بهبود این افراد هستند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر در کرمان بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ فوت کرده اند و ۱۴ نفر بیمار جدید نیز در استان شناسایی شده است.

وی از فعال بودن مراکز واکسیناسیون در استان خبر داد و افزود: واکسن به میزان لازم در استان وجود دارد و از مردم می خواهیم در اسرع وقت به این مراکز مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در مجموع ۱۵۸ هزار و ۲۴ نفر در کرمان دوز سوم واکسن را دریافت کرده اند و تعداد افرادی که دوز اول را تزریق کرده اند دو میلیون ۱۳۸ هزار و ۶۸۱ نفر است.

کد خبر ۵۳۸۴۸۴۳




۱۵۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های کرمان بستری هستند

منبع: مــهر
? ۱۵۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های کرمان بستری هستند