۱۴ مورد از تجهیزات بازی پارک شوباد کهنوج پلمب شد

کرمان- اداره کل استاندارد استان کرمان اعلام کرد : ۱۴ مورد از وسایل و تجهیزات بازی فضای سبز پارک شوباد شهر کهنوج به دلیل مغایرت با استانداردهای لازم و ضرورت حفظ جان کودکان ،پلمب شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کر مان، پس از بازدیدهای میدانی و نیز […]

کرمان- اداره کل استاندارد استان کرمان اعلام کرد : ۱۴ مورد از وسایل و تجهیزات بازی فضای سبز پارک شوباد شهر کهنوج به دلیل مغایرت با استانداردهای لازم و ضرورت حفظ جان کودکان ،پلمب شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کر مان، پس از بازدیدهای میدانی و نیز انجام بازرسی فنی کارشناسان اداره کل استاندارد استان کرمان، ۱۴ مورد از وسایل و تجهیزات بازی فضای سبز پارک شوباد شهر کهنوج واقع در جنوب استان کرمان به دلیل نا ایمن بودن و نیز مغایرت با استانداردهای ملی در این حوزه، پلمب شد.

شایان ذکر است طبق دستورالعمل‌ها و قوانین موجود، اداره کل استاندارد استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای حفظ امنیت و سلامتی کودکان، مراکز بازی کودکان تنها در صورتی مجوز ادامه فعالیت دارند که اقدام به استاندارد سازی تجهیزات بازی خود کنند.

کد خبر ۵۸۱۵۷۴۳




۱۴ مورد از تجهیزات بازی پارک شوباد کهنوج پلمب شد

منبع: مــهر
? ۱۴ مورد از تجهیزات بازی پارک شوباد کهنوج پلمب شد