۱۴ فروشگاه لوازم کشاورزی فاقد مجوز در عنبرآباد پلمب شد

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: ۱۴ فروشگاه عرضه لوازم و سموم کشاورزی فاقد مجوز در این شهرستان با دستور قضایی پلمب شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حامد عمرانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این فروشگاه‌ها به دلیل نداشتن جواز کسب، فروش […]

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: ۱۴ فروشگاه عرضه لوازم و سموم کشاورزی فاقد مجوز در این شهرستان با دستور قضایی پلمب شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حامد عمرانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این فروشگاه‌ها به دلیل نداشتن جواز کسب، فروش سموم قاچاق، گرانفروشی و عدم حضور دائم کارشناس فنی پلمب شدند.

این مقام قضائی هشدار داد: دستگاه قضائی با فروشندگان سموم غیر مجاز و تهدید کنندگان علیه بهداشت و سلامت عمومی برخورد قضایی می‌کند.

وی تصریح کرد: فروشگاه‌های متخلف بعد از دریافت اخطار کتبی پلمب می‌شوند.

وی در پایان از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد به لحاظ نظارت مداوم و منظم بر کار فروشگاه‌های کشاورزی تقدیر کرد و گفت: شهرستان عنبرآباد دارای ۵۱ فروشگاه کشاورزی فعال می‌باشد که توسط کارگروه پایش کود و سموم کشاورزی با محوریت جهاد کشاورزی به طور مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

کد خبر ۶۰۲۱۳۲۳




۱۴ فروشگاه لوازم کشاورزی فاقد مجوز در عنبرآباد پلمب شد

منبع: مــهر
? ۱۴ فروشگاه لوازم کشاورزی فاقد مجوز در عنبرآباد پلمب شد