۱۳ آبان فرصت مغتنمی برای نمایش اقتدار دانش آموزان و معلمان است

کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور پیامی از دانش آموزان و فرهنگیان به منظور حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد. به گزارش نذیر کرمان در متن پیام رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان آمده است: “بسمه تعالی” یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه […]

کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور پیامی از دانش آموزان و فرهنگیان به منظور حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش نذیر کرمان در متن پیام رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان آمده است:

“بسمه تعالی”

یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز فرصت مغتنمی برای نمایش اقتدار و صلابت همه اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و معلمان است.

در روزهایی که گذشت شاهد جنایات بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و کشتار گسترده انسان‌های بی گناه بسیاری به ویژه انبوهی از غیرنظامیان اعم از زنان و کودکان بی پناه بودیم، مثل همیشه شاهد حمایت آمریکا از اسرائیل و مثل همیشه شاهد سکوت مجامع بین المللی هستیم، حتی آنهایی که داعیه حمایت از حقوق بشر دارند.

راهپیمایی و اجتماع یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ از این حیث که در راستای محکومیت جنایات ددمنشانه اسرائیل در نوار غزه و اعلام حمایت، اتحاد و همبستگی با مردم فلسطین است از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه شریف فرهنگیان استان کرمان یک بار دیگر حملات فجیع رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و از این رویداد قبیح و شنیع اعلام انزجار می‌کنم و از همه اقشار مردم به ویژه دانش آموزان عزیز و فرهنگیان دعوت می‌کنم تا ضمن حضور شاداب و اثربخش در اجتماع و راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، جلوه‌های زیبای دیگری از ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.

کد خبر ۵۹۲۸۲۱۵




۱۳ آبان فرصت مغتنمی برای نمایش اقتدار دانش آموزان و معلمان است

منبع: مــهر
? ۱۳ آبان فرصت مغتنمی برای نمایش اقتدار دانش آموزان و معلمان است