۱۳ آبان شناسنامه عظمت ایران اسلامی است

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ آبان را شناسنامه عظمت ایران اسلامی خواند و گفت: در این روز دشمنان از دانش‌آموزان و دانشجویان ضربه خوردند و سفارت آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد. به گزارش فت فتو از کوهبنان، نماینده مردم زرند و کوهبنان امروز در جمع راهپیمایان کوهبنانی با بیان اینکه […]


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ آبان را شناسنامه عظمت ایران اسلامی خواند و گفت: در این روز دشمنان از دانش‌آموزان و دانشجویان ضربه خوردند و سفارت آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، نماینده مردم زرند و کوهبنان امروز در جمع راهپیمایان کوهبنانی با بیان اینکه عظمت ایران اسلامی به قرآن و عترت است و سرمایه‌داران این نظام شهیدانی هستند که نزد خداوند روزی می‌خورند، اظهار داشت: امروز اقتدار اسلام، جهان شمول است، بنابراین استکبار جهانی بداند عظمت جمهوری اسلامی ایران آنها را آرام نمی‌گذارد چراکه ما در صدد اتحاد جهان اسلام هستیم.

 عفت شریعتی ۱۳ آبان را شناسنامه عظمت ایران اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: در این روز دشمنان از دانش‌آموزان و دانشجویان ضربه خوردند و سفارت آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران بدانند راه به جایی نمی‌برند، همانطور که در صدر اسلام هم شاهد فتنه‌ها بودیم، گفت: عظمت اسلام در پرتو سلحشوری‌ها روز به روز افزون‌تر می‌شود.

شریعتی اضافه کرد: دشمنان در جنگ‌ها و غزوه‌های صدر اسلام مسلمانان را شهادت رساندند و امروز هم حادثه شاه‌چراغ را رقم زدند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های زنان و مردان در آیینه تمام‌نمای قرآن و عترت قرار دارد، بنابراین کسی نمی‌تواند به بهانه آزادی زنان جامعه را دچار بحران کند. 

وی خاطر نشان کرد: امروز مادران، همسران و فرزندان شهدا روشنگر راه عظمت هستند و آزادی زنان همراه با تقوا، حجاب و عفاف امری ضروری است.

شریعتی با تاکید بر اینکه ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد، گفت: انقلاب اسلامی گام‌به‌گام به سوی جهانی‌سازی تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند که در نهایت پرچم عظمت جهان اسلام به‌دست توانمند مقام معظم رهبری تقدیم حضرت صاحب‌الزمان می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ۱۳ آبان روز هویت معنوی ایران اسلامی، روز جوانان و نوجوانان است و ما  تا آخرین نفس در کنار ولایت و رهبری حرکت می‌کنیم تا شاهد خفت و خواری بیشتر استکبار جهانی و ایادی آن باشیم.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ش





۱۳ آبان شناسنامه عظمت ایران اسلامی است

منبع: فــارس
? ۱۳ آبان شناسنامه عظمت ایران اسلامی است