۱۲ نفر دیگر در کرمان قربانی کرونا شدند

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار قربانیان کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان را ۱۲ نفر اعلام کرد. به گزارش فت فتو، مهدی شفیعی عصر شنبه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان به خبرنگاران گفت: موارد بستری قطعی ۴۸۸ مورد است. وی ادامه داد: موارد مثبت بستری در سطح […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار قربانیان کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان را ۱۲ نفر اعلام کرد.

به گزارش فت فتو، مهدی شفیعی عصر شنبه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان به خبرنگاران گفت: موارد بستری قطعی ۴۸۸ مورد است.

وی ادامه داد: موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان شامل کرمان ۲۹۶ نفر، رفسنجان ۲۰ نفر، جیرفت ۵۴ نفر، بم ۴۳ نفر و سیرجان ۷۵ نفر است.

شفیعی بیان کرد: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان ۳۹ هزار و ۱۵۵ مورد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته را ۷۱ مورد ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۳۳ مورد مربوط به کرمان، سه مورد مربوط به رفسنجان، ۱۵ مورد مربوط به جیرفت، پنج مورد مربوط به بم و ۱۵ مورد مربوط به سیرجان است.

وی بیان کرد: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر است که ۶ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۲ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم گزارش شده است.

شفیعی سن فوتی‌ها را بین ۹۳ تا ۳۲ سال اعلام کرد و گفت: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در کرمان به ۴ هزار و ۶۷۶ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص میزان واکسن تزریق شده در استان کرمان هم گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۸۸ نفر در کرمان نوبت اول و ۵۷۴ هزار و ۲۸۱ واکسن نوبت دوم کرونا را دریافت کرده اند.

کد خبر ۵۳۱۳۳۹۷




۱۲ نفر دیگر در کرمان قربانی کرونا شدند

منبع:مــهر
? ۱۲ نفر دیگر در کرمان قربانی کرونا شدند