۱۲ فروردین تثبیت‌کننده انقلاب اسلامی بود

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: همان‌گونه که غدیر حکومت پیامبر خاتم را تکمیل کرد، ۱۲ فروردین نیز انقلاب ما را که برگرفته از اندیشه اسلام بود، تثبیت کرد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در مراسم آئین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در […]

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: همان‌گونه که غدیر حکومت پیامبر خاتم را تکمیل کرد، ۱۲ فروردین نیز انقلاب ما را که برگرفته از اندیشه اسلام بود، تثبیت کرد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در مراسم آئین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در دبیرستان شاهد کرمان عنوان کرد: ۱۲ فروردین‌ماه سال ۵۷ روز غدیر انقلاب است، زیرا بعد از پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن‌ماه با اینکه تمام مردم ایران در انقلاب شرکت داشتند اما امام راحل جمهوری اسلامی را به رفراندم گذاشت، و نظام اسلامی را تثبیت کرد.

وی ادامه داد: مراسم امروز از هر جهت برای نظام یک نقطه عطف، محوری و اصولی است، بعثت پیامبر(ص) بزرگترین حدوث بشری است و پیامبر(ص) رحمت‌للعالمین است که برای هدایت بشریت مبعوث شد و دین او کامل‌کننده ادیان الهی است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور  عنوان کرد: پیامبر اسلام بعد از اینکه مبعوث شد، در مدینه حکومت تشکیل داد زیرا اجرای احکام الهی، پیشرفت و توسعه ذیل حکومت است، پیامبر(ص) برای بقای حکومت مردم را سپاه و بسیج انتخاب کرد و بزرگترین رشد را داشت و پنجاه سال بعد انحراف با واقعه کربلا رخ داد.

سردار معروفی اذعان کرد: انحراف در دین ۵۰ سال پس از حکومت پیامبر(ص) باعث واقعه عاشورا شد و عاشورا نه به دلیل جهل در علم بلکه به دلیل جهل عقل بود، در حادثه کربلا مردمی که دعوت‌کننده بودند و به کمک نیامدند و در روز نهم و دهم روزه و استغاثه می‌کردند، «امام زمان» کشته نشود اما خودشان را فدای دین خدا نکردند زیرا حسین‌بن علی(ع) بهای دین خدا و حدوث پیامبر(ص) شد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به تبعیت از مکتب وحی به اذن و هدایت الهی در سال چهل و دو نهضت حکومت اسلامی دوباره بعد از واقعه کربلا شکل گرفت و امام نخبگان و دانشگاه را به هم نزدیک ساخت و ۱۵ سال کار عمیق و نرم فرهنگی کرد و تغییر نگاه و نگرش را به‌وجود آورد امروز نیز دشمن با همین جنگ نرم و محتوای فرهنگی برای ملت ما برنامه دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخلاف آنچه که دشمنان می‌گویند امام راحل از ابتدا نمی‌دانست چه می‌خواهد، اذعان کرد:  تشکیل حکومت براساس اصول دین، مکتب وحی و ائمه اطهار(ع) است، ۲۲ بهمن، انقلاب به پیروزی رسید و امام راحل برای اینکه نظام را با مردم تعریف می‌کرد و انقلاب را بدون مردم نمی‌دانست، رفراندوم برگزار شد و بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی «آری» دادند، بنابراین تاریخ ۱۲ فروردین برای ما حکم غدیر دارد و تکمیل‌کننده انقلاب امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه امام برای نظام این کشور «جمهوری اسلامی» را انتخاب کرد، گفت: وقتی امام این عنوان را انتخاب کرد نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش‌تر به آن نداد، پس امام می‌دانست چه می‌خواهد زیرا نظام را با مردم می‌دانست و بر اساس مکتب پیامبر و ادمه اطهار انقلاب را بنا نهاده بود و بعد از پیروزی ۲۲ بهمن رفراندم گذاشت با اینکه انقلاب را مردم خودشان شکل داده بودند اما باز مشروعیت را از آنان گرفت.

سردار حسین معروفی عنوان کرد: دوازده فروردین غدیر ایران و ایرانیان است و این نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز نقطه عطف تاریخ انقلاب و بزرگترین هوشمندی ملت ماست و در مکتب ائمه ثبت شد همانگونه که غدیر حکومت پیامبر را تثبیت کرد، ۱۲ فروردین نیز انقلاب ما را تثبیت کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مردم با تبعیت از امام به حقیقت دین خودشان عمل کردند و احسنت به این مردم بصیر و آنچه امروز مورد دعوی است در منطقه سر و فکر اندیشه ماست زیرا برگرفته از امامین انقلاب، اهل بیت و پیامبر است، زیرا در حوزه بین‌الملل و نظام سلطه، این اندیشه اسلام ناب است که در مقابلش موضع گرفته است.

وی ادامه داد: در مقابل سلطه امروز نظام جمهوری اسلامی با اندیشه دینی و تبعیت از اهل بییت است و طوفان‌الأقصی یک چشمه از آن است و دشمنان را مستاصل کرده است که خروجی انقلاب هوشمندانه ملت ایران است، که پرچم‌دار ترویج این اندیشه مقاومت سردار سلیمانی است، این اندیشه اسلامی در طوفان الاقصی، شکست داعش و در مقاومت غزه قابل مشاهده است و ما هرچه جلوتر می‌رویم نقش بی‌بدیل حاج قاسم را بیشتر می‌بینیم.

سردار حسین معروفی با بیان اینکه در منطقه با اندیشه اسلام آمریکایی درگیر هستیم و داعش از آستین آمریکا بیرون آمد و می‌خواستند اسلام حقیقی را وارونه جلوه دهند، اظهار کرد: اسلام ناب با فرمانده خود جلوی آن اسلام آمریکایی را گرفت و حاج قاسم تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه را از بین برد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در داخل کشور با دو اندیشه انقلابی و غیرانقلابی رو‌به‌رو هستیم که اندیشه انقلابی در کشور ما کارساز و راه برون رفت از مشکلات است.

وی ادامه داد: انقلابی کسی است که انقلابی فکر و عمل کند. کسی که رسالت محور است و مکان، زمان و لباس نمی‌شناسد و در هر کجا که باشد رسالت خود را انجام می‌دهد، انقلابی غیر محافظه‌کار و به‌دنبال حل مشکلات مردم و پیش‌برد نظام است، کسی که از کنار مشکلات مردم راحت می‌گذرد، نمی‌توان نام انقلابی بر او گذاشت.

سردار حسین معروفی ویژگی دیگر انقلابی بودن را غیر محاسبه‌گری دانست و با بیان اینکه مسئول و فرمانده کسی است که برای خود محاسبه نکند بلکه برای ملت، انقلاب و نظام محاسبه‌گری کند، افزود: امروز حکومت به تفکر انقلابی در مقابل تفکر غیرانقلابی که ترسو و به فکر آبروی خود است نیاز دارد، عزت ملت در تبعیت از امام خویش است که باید در وجود خود نهادینه و به آن عمل کنیم و از خداوند می‌خواهیم توفیق ایستادگی و عمل را به ما عنایت کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین هوشمندی ملت بزرگ ایران را یکی از خروجی‌های انقلاب برشمرد و با اشاره به حضور پر شور مردم در رویدادهای مختلف انقلاب مانند ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند امسال، گفت: مردم پای دین ایستاده‌اند اما گروهی کج‌اندیش به جوانان ما دین گریز می‌گویند اما شما حرکت مردم در سالروز ولادت امام حسن(ع) در ورزشگاه آزادی تهران را مشاهده کردید، همچنین حرکت هر سال مردم در اربعین را مشاهده می‌کنیم، این ملت هوشمند است و باید قدردان آنها بود و هر کسی به سهم خود با افتخار خدمت  کند، جاوید است.

وی وجود ولایت را دومین خروجی انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان درونی و خارجی می‌خواهند چهره‌های نزدیک به امام را با یک عملیات روانی از میدان خارج کنند و همه مشکلات را وصل به ولایت می‌کنند تا دور امام را خالی کنند لذا امروز بیشتر از هر روزی باید ولی خدا را تبیین کنیم که این به معنای تبیین زندگی شخصی نیست. دوران رهبر معظم انقلاب از دوران امام راحل سخت‌تر است و اگر امروز این جایگاه ولایت و امامین انقلاب را نداشتیم، شرایطی همچون افعانستان و پاکستان داشتیم.

سردار حسین معروفی در پایان با اشاره به اذعان دشمن مبنی‌بر این امر که رهبر معظم انقلاب با تدابیر خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند، گفت: خداوند به همه‌ ما فرصت و حیات ما را در جمهوری اسلامی قرار داد. حاج قاسم برای ترویج دین خدا از ذره ذره وقت خود استفاده کرد و ما نیز باید از این فرصت استفاده و جهاد کنیم و شرط جهاد عبور از خود است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در میدان بودن آیت‌الله ریسی الگویی مشهود عنوان کرد و گفت: خدمت به مردم زمان و مکان نمی‌شناسد و رئیس جمهور ایران هر جمعه و حتی روزهای غیر جمعه در میدان و بین مردم است زیرا انقلابی غیر محاسبه‌گر و عمل‌گراست.

وی ادامه داد: در این انقلاب پایه‌گذاری اسلام ناب محمدی یک خروجی از ده‌ها خروجی است، نظام سلطه در برابر ما ایستاده و علت بزرگی ما بزرگ بودن دشمن ماست زیرا همین تفکر برگرفته از اندیشه انقلاب اسلامی به مردم غزه نیز قدرت مقاومت داده است و امروز مردم و گروه‌های حماس در مقابل نظام سلطه ایستادند و دشمن را به زانو در اوردند پس خروجی اول از هوشمندی ملت ایران است زیرا خود مردم آن را  انجام دادند.

معروفی به جنگ‌های اطراف ایرانی اشاره کرد و گفت: اگر مدیریت مدبرانه و اسلامیت خواهانه رهبر انقلاب نبود ما نیز دچار جنگ و خونه به‌دوشی بودیم اما امروز ایران از هوا، زمین و دریا محصور است از همه طرف و کسی نمی‌تواند، نگاه چپ به ما کند، آمریکایی‌ها بعد از برجام و پسابرجام گفتند؛ ما با یک ابرحریف(رهبر انقلاب) روبه‌رو هستیم که دیده‌بانی تیزبین است و به ملتش تبیین می‌کند بنابراین به دنبال انشقاق بین مردم و ولایت هستند، زیرا فهمیده‌اند که چرا انقلاب موفق است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: رژیم صهیونیستی علت شکست خود را در منطقه در برابر برادران دینی و اهل سنت ما در جنگ غزه افکار عمومی عنوان کرده و گفته است؛ افکار عمومی با رهبر ایران است نه با ما برای همین در منطقه زمین‌گیر شده‌ایم.

وی به نقل قولی از سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم در وصیت خود گفته است که من به عمرم شلاق زدم و برای ترویج نظام الهی و اهل بیت تمام همت خود را به‌کار بستم بنابراین ما نیز باید امروز جهاد کنیم و اولین شرط جهاد عبور از خود است زیرا اگر اندیشه ما زیبا شد عمل را زیبا می‌کند.

انتهای خبر/ طهماسبی
 




۱۲ فروردین تثبیت‌کننده انقلاب اسلامی بود

منبع:آرمـان
? ۱۲ فروردین تثبیت‌کننده انقلاب اسلامی بود