۱۲۰ طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی جیرفت افتتاح شد

کرمان- رییس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: ۱۲۰ طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی در شهرستان جیرفت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت . به گزارش نذیر کرمان، خداداد سالاری زاده صبح چهارشنبه در مراسم بهره برداری از ۱۲۰ طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی در شهرستان جیرفت، اظهار کرد: این طرح‌ها به مناسبت روز جهانی معلولان […]

کرمان- رییس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: ۱۲۰ طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی در شهرستان جیرفت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش نذیر کرمان، خداداد سالاری زاده صبح چهارشنبه در مراسم بهره برداری از ۱۲۰ طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی در شهرستان جیرفت، اظهار کرد: این طرح‌ها به مناسبت روز جهانی معلولان و هفته افراد دارای معلولیت اجرا می‌شوند.

وی افزود: به منظور حمایت از جامعه هدف به هریک از مددجویان واجد شرایط در قالب مقررات موجود تسهیلات خوداشتغالی بین یک میلیارد ریال تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

سالاری زاده تصریح کرد: طی یکسال گذشته در مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال به عنوان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ به ۱۲۰ نفر از افراد متقاضی و واجد شرایط پرداخت شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت ادامه داد: از محل همین تسهیلات و با کمک مددکاران و همت مددجویان، طرح‌های اشتغال فوق راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: عمده طرح‌های اشتغال زایی جامعه هدف بهزیستی در زمینه‌های کشاورزی، خدمات، کسب و کار صنوف مختلف و فعالیت در حوزه دامداری بوده است.

کد خبر ۵۹۷۱۸۹۶




۱۲۰ طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی جیرفت افتتاح شد

منبع: مــهر
? ۱۲۰ طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی جیرفت افتتاح شد