۱۱۳۵ داوطلب رودباری برای ورود به دانشگاه رقابت می‌کنند

همزمان با سراسر کشور صبح امروز پنجاه و چهارمین ماراتن کنکور با رقابت ۱۱۳۵ داوطلب رودباری برای ورود به دانشگاه آغاز شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان از رودبارجنوب؛ همزمان با سراسر کشور نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با حضور ۱۱۰۰ داوطلب در رودبار جنوب امروز صبح آغاز شده و تا […]

همزمان با سراسر کشور صبح امروز پنجاه و چهارمین ماراتن کنکور با رقابت ۱۱۳۵ داوطلب رودباری برای ورود به دانشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان از رودبارجنوب؛ همزمان با سراسر کشور نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با حضور ۱۱۰۰ داوطلب در رودبار جنوب امروز صبح آغاز شده و تا فردا عصر ادامه دارد.

 
مهدی بهرامی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون سراسری گفت: در دومین مرحله از آزمون سراسری شهرستان رودبارجنوب ۱۱۳۵ داوطلب در پنج گروه باهم رقابت می‌پردازند که اولین آزمون از امروز چهارشنبه مورخ ۱۴تیرماه با رقابت دو گروه ریاضی ۲۵ داوطلب و‌ گروه انسانی ۸۴۹ نفر و در نوبت عصر نیز گروه  هنر با تعداد  ۱۹نفر باهم به رقابت می‌پردازند.
 
بهرامی ادامه داد: در روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه نیز گروه آزمایشی تجربی در نوبت صبح ۲۲۶ شرکت کننده و نوبت عصر گروه آزمایشی زبان خارجه با ۱۶ شرکت کننده باهم به رقابت خواهند‌ پرداخت.
 
برپایه این خبر، مهدی بهرامی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب، مجید آزادی حفاظت آزمون از روند برگزاری آزمون سراسری در شهرستان رودبار جنوب بازدید بعمل آوردند.
 
در پایان بازدید، بازدید کنندگان روند برگزاری کنکور سراسری را مطلوب ارزیابی و از عوامل اجرایی کنکور سراسری تقدیر و تشکر کردند.
 
گفتنی است، که یک داوطلب متولد سال ۱۳۸۸ جوان‌ترین و یک داوطلب متولد سال ۱۳۱۸ از شهر شیراز پیرترین داوطلب در آزمون این نوبت است.
 
لازم به ذکر است که انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ اواخر مرداد انجام می‌گیرد و فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز نیمه دوم شهریور امسال اعلام می‌شود.
 
 انتهای خبر/پورحیدر




۱۱۳۵ داوطلب رودباری برای ورود به دانشگاه رقابت می‌کنند

منبع:آرمـان
? ۱۱۳۵ داوطلب رودباری برای ورود به دانشگاه رقابت می‌کنند