یک نانوایی و سه قنادی در جیرفت پلمب شد

جیرفت – فت فتو – رییس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از پلمب سه کارگاه قنادی، یک نانوایی و یک سوپرمارکت در این شهرستان خبر داد. فرزانه برخوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو بر تشدید نظارت ها در ایام ماه مبارک رمضان بر صنف قنادی ها تاکید کرد و گفت: واحدهای […]

جیرفت – فت فتو – رییس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از پلمب سه کارگاه قنادی، یک نانوایی و یک سوپرمارکت در این شهرستان خبر داد.

فرزانه برخوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو بر تشدید نظارت ها در ایام ماه مبارک رمضان بر صنف قنادی ها تاکید کرد و گفت: واحدهای متخلف صنف قنادان در جیرفت توسط کارشناسان بهداشت و محیط اعمال قانون شدند.

وی دلیل پلمب کارگاهای قنادی و نانوایی جیرفت را رعایت نکردن مسائل بهداشتی عنوان و بر نظارت های مستمر واحد بهداشت و محیط بر بازار تاکید کرد.

گفت: برنامه سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان با اولویت نظارت بر مواد غذائی، کارگاه های قنادی شامل پخت زولبیا و بامیه، رستوران ها، هتل ها، اماکن عمومی و حساس برنامه ریزی شد.

 رییس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت اظهار داشت: هدف از اجرای طرح نظارت بر اصناف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه به منظور رفاه حال مردم بویژه روزه داران است که به صورت ویژه و شبانه روزی اجرا می شود.

رییس مرکز بهداشت جیرفت اظهار داشت: به دستور مقامات قضایی این واحدهای متخلف صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهند شد.




یک نانوایی و سه قنادی در جیرفت پلمب شد

منبع: ایرنـا
? یک نانوایی و سه قنادی در جیرفت پلمب شد