یک متخلف جایگاه سوخت در جیرفت دستگیر شد

معاون دادستان شهرستان جیرفت از دستگیری یک نفر از کارکنان جایگاه سوخت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت؛ پیمان ذوالعلی گفت: در پی انتشار یک فیلم و گزارشات مردمی مبنی‌بر قاچاق و توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در یکی از […]

معاون دادستان شهرستان جیرفت از دستگیری یک نفر از کارکنان جایگاه سوخت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت؛ پیمان ذوالعلی گفت: در پی انتشار یک فیلم و گزارشات مردمی مبنی‌بر قاچاق و توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در یکی از جایگاه‌های سوخت شهر جیرفت، موضوع در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفت.

معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: در ادامه با دستور قضایی به مأموران مبارزه با قاچاق سوخت پلیس آگاهی و اعزام آنها به جایگاه مورد نظر  موضوع مورد بررسی اولیه و یکی از کارکنان متخلف در جایگاه دستگیر شد.

وی اعلام کرد: با شروع تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این شخص تاکنون اقدام به فروش خارج از شبکه فرآورده نفتی از نوع بنزین کرده است.

ذوالعلی مطرح کرد: مسئول جایگاه نیز به مرجع قضایی احضار و در خصوص مسئولیت و تقصیر نام‌برده تصمیم مقتضی اتخاذ و برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.
منبع: دقیانوس
انتهای خبر/ امیری

 




یک متخلف جایگاه سوخت در جیرفت دستگیر شد

منبع:آرمـان
? یک متخلف جایگاه سوخت در جیرفت دستگیر شد