یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سیرجان توقیف شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش بار قیر با پلمب و مدارک جعلی در این شهرستان خبر داد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “مرتضی امیرسبتکی” گفت: مأموران دایره مبارزه […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش بار قیر با پلمب و مدارک جعلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “مرتضی امیرسبتکی” گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی سیرجان هنگام کنترل خودروهای عبوری محور “سیرجان – شهربابک” یک دستگاه کامیون نفتکش عبوری را به منظور بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون که دارای مدارک با عنوان بار قیر و پلمب های جعلی بود ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم که قصد داشت این محموله را در قالب کالای مجاز به خارج از کشور منتقل کند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به تلاش مضاعف پلیس در زمینه مقابله با قاچاق کالا و هدر رفت سرمایه های ملی اظهار داشت: سوخت های قاچاق به شرکت نفت شهرستان سیرجان تحویل و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.




یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سیرجان توقیف شد

منبع: ایرنـا
? یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سیرجان توقیف شد