یکی از مسیرهای فرهنگی سریع و اثربخش در زندان ها، ترویج فرهنگ شهداست

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند “باید تلاش کرد زندان ها را تبدیل به آموزشگاه نیکی ها کنیم”، افزود: یکی از مسیرهای سریع و اثربخش در زندان، ترویج فرهنگ شهداست و ما از سال گذشته تشییع شهید گمنام در داخل زندان ها داریم. […]

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند “باید تلاش کرد زندان ها را تبدیل به آموزشگاه نیکی ها کنیم”، افزود: یکی از مسیرهای سریع و اثربخش در زندان، ترویج فرهنگ شهداست و ما از سال گذشته تشییع شهید گمنام در داخل زندان ها داریم.

«حمیدرضا عزیزیان» امروز ۲۸ مهرماه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم “لبخند ماه” ویژه زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه زندان های کشور در کرمان اظهار کرد: بخش عمده ای از شهدای جمهوری اسلامی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید شوشتری برای وحدت شیعه و سنی خیلی تلاش کردند که امروز حلقه گمشده مبارزه با استکبار جهانی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهادت در عرصه نسل سوم و چهارم انقلاب بار دیگر معجزه خود را به ما نشان داد، افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی جریان سازی آخرالزمانی ایجاد به جریان انقلابی آخرالزمانی متصل می کند.

عزیزیان با اشاره به اینکه ایده اولیه آغاز جشنواره مکتب حاج قاسم در زندا ها، از بند جرائم سخت زندان تهران شکل گرفت، تصریح کرد: همه خوبی ها در مکتب حاج قاسم هست؛ شهید سلیمانی در دل ها نفوذ کرده بود و ما جشنواره را برگزار کردیم که عشق و محبت زندانیان، کارکنان و حتی خانواده زندانیان به حاج قاسم را به همه نشان بدهیم و اتفاقات بسیار خوبی افتاد و نزدیک به ۳۰۰۰ اثر به جشنواره ارسال شد.

مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها اظهار کرد: یک زندانی در دلنوشته خود که به جشواره ارسال کرده، نوشته بود “دنیا به من یاد داد وحشی باشم و حاج قاسم به من یاد داد مَشتی باشم”.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند “باید تلاش کرد زندان ها را تبدیل به آموزشگاه نیکی ها کنیم”، افزود: یکی از مسیرهای سریع و اثربخش در زندان، ترویج فرهنگ شهداست و ما از سال گذشته تشییع شهید گمنام در داخل زندان ها داریم.

عزیزیان در پایان تصریح کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره مکتب حاج قاسم را در کرمان راه اندازی کردیم و ابتکار این بود دور دوم جشنواره که از امروز آغاز می شود و مهلت ارسال آثار تا دومین سالروز شهادت حاج قاسم است، را در همه استان های کشور برگزار می کیم برای اینکه همه استان ها آثار هنری را مشاهده کنند.

به گزارش فت فتو، در این مراسم از برگزیدگان اولین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم “لبخند ماه” ویژه زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه زندان های کشور تجلیل و از پوستر دومین دوره جشنواره رونمایی شد.

اتهای پیام




یکی از مسیرهای فرهنگی سریع و اثربخش در زندان ها، ترویج فرهنگ شهداست

منبع:ایـسنا
? یکی از مسیرهای فرهنگی سریع و اثربخش در زندان ها، ترویج فرهنگ شهداست