یهود بزرگترین دشمن اسلام است

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: یهود بزرگ‌ترین دشمن اسلام است، هر زمان مسلمانان و شیعیان قدرت پیدا می‌کنند یهود خود را نشان می‌دهد. به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان، صبح امروز مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و یادواره۲۱ شهید دهستان مهروئیه از توابع بخش مرکزی باحضور پرشور اقشار مختلف مردم،مسئولان، خانواده شهدا، جانبازان، […]

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: یهود بزرگ‌ترین دشمن اسلام است، هر زمان مسلمانان و شیعیان قدرت پیدا می‌کنند یهود خود را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان، صبح امروز مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و یادواره۲۱ شهید دهستان مهروئیه از توابع بخش مرکزی باحضور پرشور اقشار مختلف مردم،مسئولان، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام علی علم‌الهدی استاد حوزه و دانشگاه سخنران این مراسم اظهار کرد: شناخت و بصیرت در دشمن‌شناسی مهمترین وظیفه مومن است.
 
 وی در ادامه خاطر نشان کرد: یهود بزرگ‌ترین دشمن اسلام است، هر زمان مسلمانان و شیعیان قدرت پیدا می‌کنند یهود خود را نشان می‌دهد همچنان که می‌بینیم با قدرت گرفتن شیعیان و مسلمانان یهود خود را در غزه نشان داده و کودکان بی‌دفاع غزه را شهید می‌کنند.
 
 
مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: همه باید از آرمان‌های شهدا دفاع کنند، ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوان‌مردانه دشمنان وظیفه همگانی است تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت‌ها به اهداف پلید خود دست یابند.
 
وی افزود: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.
 
حجت‌الاسلام علم‌الهدی انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا بر شمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره و پاسداشت شهدا، گفت: بزرگداشت و یادواره شهدا به‌منظور مرور خاطرات گذشته نیست بلکه برای تربیت نسل‌های آینده است.
 
علم‌الهدی عنوان کرد: ترویج مکتب شهادت و شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.

منبع خبر/فاریاب خبر

انتهای خبر/ پناهی




یهود بزرگترین دشمن اسلام است

منبع:آرمـان
? یهود بزرگترین دشمن اسلام است