یادواره ۲۰ شهید بخش مرکزی شهرستان فاریاب برگزار شد

حجت الاسلام گروهی امام جمعه فاریاب ابراز کرد: شهدا خدا را خوشحال کردند و چیزی از این بالاتر نیست که یک انسان مومن بتواند خدای خود را با اهدا جان خود خوشحال کند و شهدا نمرده اند و آنها مهمان خدا و زنده هستند و شهدا اعمال ما را ناظر هستند. به گزارش فت فتو،یادواره ۲۰ […]

حجت الاسلام گروهی امام جمعه فاریاب ابراز کرد: شهدا خدا را خوشحال کردند و چیزی از این بالاتر نیست که یک انسان مومن بتواند خدای خود را با اهدا جان خود خوشحال کند و شهدا نمرده اند و آنها مهمان خدا و زنده هستند و شهدا اعمال ما را ناظر هستند.

به گزارش فت فتو،یادواره ۲۰ شهید بخش مرکزی شهرستان فاریاب به همت ناخیه سپاه فاریاب و با حضور اقشار مختلف مردم در روستای مهروئیه برگزار شد.
 
حجت الاسلام عباس گروهی امام جمه فاریاب سخنران یادواره اظهار کرد: بنا به فرموده معصومین (ع) شهدا بهترین بندگان خدا هستند که در راه خدا جان خود را اهدا کردند و بدون چشمداشت به چیزی ندایی ولی امر مسلمین را لبیک گفتند و با تمام جان به مقابله با خصم پرداختند.

وی ابراز کرد: شهدا خدا را خوشحال کردند و چیزی از این بالاتر نیست که یک انسان مومن بتواند خدای خود را با اهدا جان خود خوشحال کند و شهدا نمرده اند و آنها مهمان خدا و زنده هستند و شهدا اعمال ما را ناظر هستند.

 امام جمعه افزود: شهدا انسانهای بزرگی هستند که بهترین ها را که جان آنها بود را تقدیم خدا کردند و شهادت بهترین لبیک به خداوند متعال است که شهدا تقدیم کردنند
 شهید با اولین قطره خونش قلم عف برتمام گناهانش کشیده می شود. 
 
حجت الاسلام گروهی خاطر نشان کرد: روحیه شهادت طلبی در نسل امروز و فردا باید نهادینه شود و شهادت در کشور اسلامی ما تفکر شهدا و شهادت می تواند نظام اسلامی و انقلاب ما را  بیمه کند.

 وی گفت: مسئولین باید از فرهنگ شهدا جهت خدمت به مردم بیشتر استفاده کنند
  به فرموده حضرت امام (ره) ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد لذا فرهنگ شهادت طلبی نباید ضعیف شود.


 
انتهای پیام /لطفی فاریاب




یادواره ۲۰ شهید بخش مرکزی شهرستان فاریاب برگزار شد

منبع:آرمـان
? یادواره ۲۰ شهید بخش مرکزی شهرستان فاریاب برگزار شد