یادواره ۱۳۶ شهید دانش آموز زیر ۱۵ سال استان کرمان در جیرفت برگزار می‌شود

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: یادواره ۱۳۶ شهید دانش آموز زیر ۱۵ سال استان کرمان ۲۲ آذرماه جاری در جیرفت برگزار می‌شود. رضا رضایی امروز ۱۲ آذرماه در نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شهدای فرهنگی و دانش‌آموزان با خون خود انقلاب اسلامی را در مقابل هجمه […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: یادواره ۱۳۶ شهید دانش آموز زیر ۱۵ سال استان کرمان ۲۲ آذرماه جاری در جیرفت برگزار می‌شود.

رضا رضایی امروز ۱۲ آذرماه در نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شهدای فرهنگی و دانش‌آموزان با خون خود انقلاب اسلامی را در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان بیمه کردند و امروز باید اهداف و سیره آنها در مدارس بین نسل جوان گسترش یابد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهیدان فرصتی برای بیان خاطرات، تبیین اهداف آنها است و نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار دارد، گفت: باید فرهنگیان در کنار مسائل آموزشی، فرهنگسازی اهداف شهیدان دانش آموز را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

رضایی گفت: طرح ملی لاله‌های روشن با هدف پاسداشت و یادبود بیش از ۱۸۰۰ شهید دانش‌آموز و فرهنگی در مدارس سراسر استان کرمان عملیاتی و اجرا  می‌شود.

وی گفت: همسو با اجرای این طرح، هر مدرسه یکی از شهدای دانش‌آموز یا فرهنگی ناحیه و یا منطقه خود را به عنوان شهید شاخص انتخاب و با مشارکت دانش آموزان ضمن برگزاری یادواره آن شهید، آثار فرهنگی نیز تولید می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: در طرح ملی لاله‌های روشن، دانش آموزان با اجرای سرود، دلنوشته، دکلمه، برپایی یادمان شهدا و عکس، علاوه بر آشنایی با سیره و منش شهدا و انتقال پیام‌های آموزشی تربیتی، نسبت به انتقال فرهنگ شهید و شهادت نیز گام‌های موثری برخواهند داشت.

انتهای پیام 




یادواره ۱۳۶ شهید دانش آموز زیر ۱۵ سال استان کرمان در جیرفت برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? یادواره ۱۳۶ شهید دانش آموز زیر ۱۵ سال استان کرمان در جیرفت برگزار می‌شود