یادواره شهید مدافع حرم زرند با آزادسازی ۲ جوان زندانی جرائم غیرعمد برگزار شد

کرمان- فت فتو- پنجمین یادواره اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند در استان کرمان – علی عظیمی- پنجشنبه‌شب درحالی با حضور مسئولان محلی و اقشار مختلف مردمی برگزار شد که به همت این خانواده شهید ۲ زندانی جرائم غیرعمد نیز آزاد شدند و به کانون خانواده برگشتند. به گزارش فت فتو شهید علی عظیمی بیست […]

کرمان- فت فتو- پنجمین یادواره اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند در استان کرمان – علی عظیمی- پنجشنبه‌شب درحالی با حضور مسئولان محلی و اقشار مختلف مردمی برگزار شد که به همت این خانواده شهید ۲ زندانی جرائم غیرعمد نیز آزاد شدند و به کانون خانواده برگشتند.

به گزارش فت فتو شهید علی عظیمی بیست و سوم رمضان سال ۱۳۹۶ برای دفاع از حرم آل‌الله به سوریه اعزام شد و روز جمعه ۲۰ مردادماه ۱۳۹۶ در منطقه عمومی تدمر با داعشیان درگیر و سپس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید هنوز برنگشته و اعضای خانواده شهید چشم‌انتظار پیکر فرزندشان هستند.

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره گفت: ترویج فرهنگ شهادت از مهمترین نقاط قوت نظام اسلامی است.
سردار محمد مارانی افزود: افتخار مردم شهرستان زرند این است که شهدایی همچون قربانزاده، رشیدی، کاربخش،تهامی و شهید مدافع حرم شهید علی عظیمی دارد.

وی در ادامه با تشریح افتخار آفرینی رزمندگان لشکر خط شکن ۴۱ ثارالله به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی یادو خاطر شهدای دفاع مقدس و مدافع را گرامی داشت.

به گزارش فت فتو این مراسم با چند برنامه فرهنگی از جمله مدیحه سرایی ومداحی همراه بود و درحاشیه آن غرفه کتاب و ایستگاه صلواتی برپا شد.
ایثار اجتماعی خانواده شهید

در اقدامی خیرخواهانه توسط خانواده شهید علی عظیمی اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند ۲ زندانی جرائم غیر عمد از زندان رهایی یافتند. 

سیدرضا حسینی فرماندار زرند از این اقدام خداپسندانه خانواده شهید تجلیل به عمل آورد و آن را مایه ترویج این اقدامات خیرخواهانه دانست.

خانم جعفری جانشین دادستان زرند نیز ضمن تقدیر از خانواده شهید عظیمی گفت: این اقدام می تواند الگویی برای سایر شهروندان نیک اندیش باشد.

به گفته وی اینک ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان زرند به سر می برند که برای آزادی آنان حدود ۱۰ میلیارد تومان نیاز است.

یکی از جوانان زندانی که به همت خانواده شهید مدافع حرم آزاد شده نیز در جریان این مراسم با بیان اینکه به علت مشکلات مالی در زندان به سر می برده گفت: وقتی مطلع شدم با اقدام خانواده شهید آزاد شده ام خداراشکر کردم.

جوان دیگر رهایی یافته از زندان نیز با تشکر از فداکاری خانواده شهید گفت: من جوانی یتیم هستیم که بنیه مالی برای پرداخت بدهی نداشتیم؛ تا آخر عمر مدیون خانواده شهید هستیم.

شهرستان زرند در شمال استان کرمان قرار دارد.




یادواره شهید مدافع حرم زرند با آزادسازی ۲ جوان زندانی جرائم غیرعمد برگزار شد

منبع: ایرنـا
? یادواره شهید مدافع حرم زرند با آزادسازی ۲ جوان زندانی جرائم غیرعمد برگزار شد