یادواره شهدای دانش آموز و یادبود شهدای حادثه تروریستی شیراز در زهکلوت

یادواره شهدای دانش آموز و یادبودشهدای حادثه تروریستی شیراز با حضور امام جمعه زهکلوت، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار زهکلوت، و جمعی از مسئولان محلی در مدرسه زینبیه زهکلوت برگزار شد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، یادواره شهدای دانش آموز و یادبودشهدای حادثه تروریستی شیراز با حضور امام جمعه زهکلوت، مدیر آموزش و […]

یادواره شهدای دانش آموز و یادبودشهدای حادثه تروریستی شیراز با حضور امام جمعه زهکلوت، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار زهکلوت، و جمعی از مسئولان محلی در مدرسه زینبیه زهکلوت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، یادواره شهدای دانش آموز و یادبودشهدای حادثه تروریستی شیراز با حضور امام جمعه زهکلوت، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار زهکلوت، و جمعی از مسئولان محلی در مدرسه زینبیه زهکلوت برگزار گردید.

 
 مهدی بهرامی مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب در این مراسم ، ضمن خیرمقدم خدمت خانواده شهدا، مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان، بر اهداف برگزاری یادواره های شهدا اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روایت گری فداکاری های شهدا، چراغ راه مسیر همه ما و شما دانش آموزان خواهد بود.
وی در ادامه بیان کرد: تقوا و اخلاص را ازخصوصیات بارز شهید برونسی بود.
 
در ادامه مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب ضمن محکوم کردن شهادت جمعی از دانش آموزان ومردم عزیز در حرم مطهر شاه چراغ تروریست های کوردل بر ضرورت توجه ویژه به خانواده شهدا تاکید کردند.
 در بخش دوم این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صادقی امام جمعه زهکلوت،حادثه تروریستی شیراز که منجر به شهادت جمعی از دانش آموزان و مردم شد را محکوم کرد.
وی اظهار کرد: شهدا بهترين الگو از نظر اخلاق و رفتاري براي نسل جوان هستندمهمترین شاخص های شهیدان را اخلاص و با خدا بودن دانست.
 
شایان ذکر است مرثیه خوانی، دکلمه خوانی و قرائت میثاق نامه توسط دانش آموزان از بخش های دیگر این مراسم بود.

انتهای پیام/پ




یادواره شهدای دانش آموز و یادبود شهدای حادثه تروریستی شیراز در زهکلوت

منبع:آرمـان
? یادواره شهدای دانش آموز و یادبود شهدای حادثه تروریستی شیراز در زهکلوت