یادواره شهدای جبالبارز در شهرستان جیرفت برگزار می شود

رئیس کمیته رسانه یادواره شهدای جبالبارز از برگزاری یادواره شهدای جبالبارز در شهرستان جیرفت خبر داد. سعید سعیدی  در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر و رسانه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و اهل قلم تبریک گفت.   رئیس کمیته رسانه […]

رئیس کمیته رسانه یادواره شهدای جبالبارز از برگزاری یادواره شهدای جبالبارز در شهرستان جیرفت خبر داد.

سعید سعیدی  در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر و رسانه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و اهل قلم تبریک گفت.
 
رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی یادواره شهدای جبالبارز شهرستان جیرفت ضمن تشریح شرح وظایف کمیته رسانه و فضای مجازی تأکید کرد: مهم‌ترین اقدام در برگزاری جلسات، نشست‌ها و یادواره‌ها، بازنشر اهداف، اخبار و اقدامات و رویدادهای مربوط به آن است.
 
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های جنوب استان کرمان برگزاری یادواره شهداء را به درخواست خانواده های معظّم شهداء جبالبارز شهرستان جیرفت عنوان کرد و افزود: این یادواره با حضور خانواده های شهداء و اصحاب پرتلاش خبر و رسانه متشکل از خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات در منطقه جبالبارز جیرفت برگزار می‌شود.
 
سعیدی خدمت به شهداء را افتخار بزرگی دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه با توجه به رسالت خطیر خود در خدمتگزاری به خانواده معظّم شهداء و میهمانان شهداء تمام تلاش خود را به کار خواهد برد.
 
انتهای خبر/ امیری




یادواره شهدای جبالبارز در شهرستان جیرفت برگزار می شود

منبع:آرمـان
? یادواره شهدای جبالبارز در شهرستان جیرفت برگزار می شود