یادواره‌های شهدا در رفسنجان برگزار شد

کرمان– فت فتو– یادواره‌های شهدا شامگاه پنجشنبه در بخش نوق و نیز شهر رفسنجان این شهرستان برگزار شد. به گزارش فت فتو یادواره بزرگداشت شهیدسلیمانی با حضور خانواده شهید مهدی تحویلیان و نیز یادواره شهیدان بخش نوق باحضور مردم و مسئولان برگزار شد. رییس دادگستری رفسنجان در آیین شهادت حضرت زهرا و گرامیداشت دومین سالگرد […]

کرمانفت فتو– یادواره‌های شهدا شامگاه پنجشنبه در بخش نوق و نیز شهر رفسنجان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فت فتو یادواره بزرگداشت شهیدسلیمانی با حضور خانواده شهید مهدی تحویلیان و نیز یادواره شهیدان بخش نوق باحضور مردم و مسئولان برگزار شد.

رییس دادگستری رفسنجان در آیین شهادت حضرت زهرا و گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: هر کس بخواهد در مقامات معنوی رشد کند بدون محبت و معرفت حضرت زهرا(س) امکان ندارد.

 حجت الاسلام مهدی پورمحمدی افزود: شهید سلیمانی زندگی خود را وقف بی بی دو عالم کرد.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان جاویدالاثر گفت: شهید ابراهیم هادی و شهید عبدالحسین برونسی آرزویشان شهید گمنامی بود.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی زندگی خود را وقف حضرت زهرا(س) کرد و جلساتی که سال های آخر عمرشان داشتند به همراهان خود تأکید می کرد که شاید سال آینده من نباشم باید مراسم برای حضرت زهرا پابرجا باشد.

به گزارش فت فتو در روز ۲۷ آبان امسال هویت شهید گمنامی که در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آرمیده بود به نام شهید مهدی تحویلیان شناسایی شد و امروز پنجشنبه نیز مادر و خانواده این شهید در کنار مزار شهیدشان حضور یافتند و پس از آن در آیین گرامیداشت شهادت حضرت زهرا و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در این دانشگاه هم شرکت کردند.

شهید مهدی تحویلیان اهل اصفهان بود.

 به گزارش فت فتو حجت الاسلام کمیل پهلوان زاده استاد حوزه و دانشگاه نیز در یادواره شهدای بخش نوق رفسنجان گفت: همانطور که حضرت فاطمه زهرا(س) در عین خشوع و خضوع باور ولی جامعه حضرت امیرالمومنین (ع) بود فرزندانی تربیت کنیم که مطیع ولی زمان و ولی جامعه باشند.

وی با طرح این سوال که قاسم سلیمانی چه شد که عالمیان را جذب کرد؟ پاسخ داد: حاج قاسم سلیمانی هر ماه که از مأموریت برمی گشت به گلزار شهدا سر می‌زد و به دیدار خانواده شهدا می رفت و زمانی که به لبنان می رفت بر مزار شهدای آن ها می رفت.

وی افزود: اگر شهید سلیمانی را از صمیم قلب و از ته دل دوست دارید او وصیت نامه ای دارد که در آن نوشته شده ” یکی از شئون عاقبت به خیری علاقه قلبی و دلی به رهبری است” و ” جمهوری اسلامی حرم است” لذا وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی را مطالعه و به ان عمل کنید.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.




یادواره‌های شهدا در رفسنجان برگزار شد

منبع: ایرنـا
? یادواره‌های شهدا در رفسنجان برگزار شد