یادداشت| ضرورت همدلی و همراهی در باشگاه مس

هیات مدیره باشگاه مس کرمان تغییر کرد و مدیرعامل جدید روی کار آمد بنابراین باید همدلی و همراهی را برای موفقیت تیم مس حفظ کنیم. به گزارش فت فتو از کرمان، هیأت مدیره باشگاه مس کرمان تغییر کرد و مدیرعامل جدید روی کار آمد. محمد کهندل رفت و علی قرایی جای او نشست. هرچند عده‌ای […]


هیات مدیره باشگاه مس کرمان تغییر کرد و مدیرعامل جدید روی کار آمد بنابراین باید همدلی و همراهی را برای موفقیت تیم مس حفظ کنیم.

به گزارش فت فتو از کرمان، هیأت مدیره باشگاه مس کرمان تغییر کرد و مدیرعامل جدید روی کار آمد.

محمد کهندل رفت و علی قرایی جای او نشست. هرچند عده‌ای می‌خواهند به این تغییر و تحول رنگ و صبغه سیاسی بدهند، اما واقعیت این است که مشکل جای دیگری است.

 محمد کهندل یک جوان مومن و نمازخوان، بسیار با اخلاق و مردمی، تحصیلکرده، کرمانی اصیل، فوتبالیست پایه‌ای و با سابقه مربی‌گری بود و ان شاءالله همچنان منشا اثر خواهد ماند.

 چهارسال و چهارماه تیم‌های باشگاهی تحت پوشش مس را به سامان رساند و در فوتبال نیز تیم صنعت مس را یک‌بار تا مرز لیگ برتر و سال گذشته به قطار لیگ رساند و در پایان این تلاش ۱۵۰۰ روزه با کارنامه‌ای سفید و مویی سپیدتر باشگاه را تحویل جوانی دیگر داد.

 تغییر در باشگاه بعد از چهارسال طبیعی است و مدیرعامل جدید هم یک جوان تحصیلکرده و متعهد، فرزند شهید، با سابقه بازی در مستطیل سبز، دارای مدرک مربی‌گری و مهمتر از همه باتجربه مدیریتی خوب در حوزه فوتبال است.

 پس در اصل موضوع و در متن نگاه ارزش‌مدار جامعه ورزشی اتفاق خاصی رخ نداده و ان‌شاءالله انسان‌های اصیل و صالح و صادق، این تحول را مثل ماموریت سربازی، که شروع و پایانی دارد قلمداد خواهند کرد.

اما یک نکته را باید گفت و در ادامه هم روی آن ایستاد. اینکه متاسفانه برخی از قراولان و حتی منصوبین و اطرافیان و وابستگان، همواره حوزه مدیریت باشگاه مس را یک میدان کارزار تلقی کرده و در این معرکه همه چیز را خصم و خار می‌بینند یا یار غار! بازنده در موضع ایذایی، و برنده در تلاش برای خنثی‌گری

یا خوب می‌تازند یا درست می‌نوازند! تا آنجا که به هدف برسند و کرسی را فتح کنند.

 خدای ناکرده آقای قرایی این حرف را به دل نگیرد، چون خود او هم زخم خورده همین منش است و بحث ما اکنون تمرکز بر دوری از همین رسم نامالوف است. اینکه بدانیم وقتی می‌گوییم باشگاه فرهنگی ورزشی، یعنی ورزش بر مبنای فرهنگ! فرهنگی که روح جوانمردی و مروت در آن موج بزند و نامردی و پشت و خنجر ذره‌ای در آن جای نداشته باشد.

 دیروز وقتی کهندل بود با تمام وجود توقع حمایت از او را داشتیم، امروز هم قادر متعال را گواه می‌گیریم، با همان حدت انتظار حمایت از قرایی را داریم. فارغ از هر دیدگاه و بینش و روش!

 دکتر قرایی در آغاز کار خویش حرف خوبی زد. او گفت کهندل کار جهادی انجام داده و ما نیز همان مسیر را ادامه خواهیم داد.

 این گونه گفتن رسم پهلوانی است، و اگر با همین ادبیات کار را به پیش ببریم، مس موفق خواهد شد. در همه بخش‌ها و در تمام ابعاد! در فوتبال هم که چشم و چراغ ورزش این دیار است امیدواریم علاوه بر تثبیت و بقا، حتی دو سه رده فراتر از خط قرمز بالاتر بیاییم. فقط همدلی و همراهی را باید حفظ کنیم.

یادداشت از: محمدصادق طاهری

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





یادداشت| ضرورت همدلی و همراهی در باشگاه مس

منبع: فــارس
? یادداشت| ضرورت همدلی و همراهی در باشگاه مس