گلباران مزار شهید خبرنگار «اسماعیل عمرانی» در عنبرآباد

فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: شهید عمرانی از پیشکسوتان خبر در شهرستان عنبرآباد بود که مزد خدمت به مردم در عرصه خبر را با شهادت گرفت.  به گزارش نذیر کرمان از عنبرآباد، یزدان افشاری‌پور امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار شهید شهرستان عنبرآباد با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای خبر بالاخص […]


فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: شهید عمرانی از پیشکسوتان خبر در شهرستان عنبرآباد بود که مزد خدمت به مردم در عرصه خبر را با شهادت گرفت.

 به گزارش نذیر کرمان از عنبرآباد، یزدان افشاری‌پور امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار شهید شهرستان عنبرآباد با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای خبر بالاخص شهید عمرانی اظهار کرد: یاد شهید اسماعیل عمرانی هیچ زمان از یاد مردم ولایت‌مدار شهرستان عنبرآباد نخواهد رفت.

 وی بیان داشت: شهید عمرانی از پیشکسوتان خبر در شهرستان عنبرآباد بود که مزد خدمت به مردم را با شهادت گرفت.

 وی با بیان لزوم حفظ حرمت قلم افزود : اصحاب رسانه با بیان مطالبات مردم به حل مشکلات مردم کمک کنند. یکی از موضوعات جدی امروز بحث مطالبه‌گری است و رسانه‌ها با نقد سازنده موجب رشد و پیشرفت خواهند شد.

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: هر خدمتی که در جامعه انجام می‌شود جزو خدمات نظام است و مسؤولان دولت آیت‌الله رئیسی با خدمت شبانه‌روزی و جهادی رسالت خدمت به مردم را انجام می‌دهند .

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





گلباران مزار شهید خبرنگار «اسماعیل عمرانی» در عنبرآباد

منبع: فــارس
? گلباران مزار شهید خبرنگار «اسماعیل عمرانی» در عنبرآباد