گفتمان شهادت و شهدا باید به طور مستمر در جامعه مطرح و جاری باشد

حجت الاسلام شجاعی در یادواره رفیق شهیدم که به نیابت از سه شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی شاهچراغ (علیه السلام ) ، گفت: گفتمان شهادت و شهدا باید به طور مستمر در جامعه مطرح و جاری باشد. به گزارش فت فتواز کرمان : همزمان با هفته بسیج دانش اموزی  یادواره رفیق شهیدم که به نیابت از […]

حجت الاسلام شجاعی در یادواره رفیق شهیدم که به نیابت از سه شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی شاهچراغ (علیه السلام ) ، گفت: گفتمان شهادت و شهدا باید به طور مستمر در جامعه مطرح و جاری باشد.

به گزارش فت فتواز کرمان : همزمان با هفته بسیج دانش اموزی  یادواره رفیق شهیدم که به نیابت از سه شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی شاهچراغ  (علیه السلام ) که در دبیرستان دخترانه دانش برگزار شده ،حجت الاسلام مهدی شجاعی ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم احمد ابن موسی (علیه السلام )  شیراز ، گفت: در قالب گفتمان شهدا ضروری است سیره عملی و ابعاد شخصیتی شهدا به درستی به جامعه معرفی شود .

وی تصریح کرد: یاد شهدا باید در جامعه زنده باشد و از پرتو شعاع شهدا است که جامعه نور لازم را کسب می کند.

حجت الاسلام شجاعی ادامه داد: دشمن با عوامل مزدور، خود فروخته و خائن در یک جنگ ترکیبی و پیچیده می خواهد ایران را دچار ناامنی کند تا جلوی پیشرفت و حرکت رو به جلوی این ملت را بگیرد ولی به لطف الهی ، هوشیاری و وحدت ملت این توطئه ها به شکست خواهد انجامید و دشمن به اهداف خباثت آمیز خود نخواهد رسید.

امام جمعه  شهر زرند در پایان با تقبیح سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت تروریستی شیراز و طرح این سوال که آنهایی که به شهادت رسیدند انسان نبودند، افزود: رسانه‌ها در برابر این جنایت آشکار ضدانسانی به سادگی گذشتند و به نوعی این اقدام تروریستی را تایید کردند.   

خبرنگار :غلامرضا نورالدینی مسئول روبط عمومی اداره اموزش وپرورش زرند




گفتمان شهادت و شهدا باید به طور مستمر در جامعه مطرح و جاری باشد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? گفتمان شهادت و شهدا باید به طور مستمر در جامعه مطرح و جاری باشد