گزارش فت فتو از ایست بازرسی غرب استان کرمان

کرمان- فت فتو- خبرنگار فت فتو روز دوشنبه در محل ایست بازرسی غرب استان کرمان که در محل ورودی و خروجی با ۳ استان دیگر فارس، یزد و هرمزگان ارتباط جاده‌ای دارد حاضر شد تا در جریان اعمال قانون خودورهای متخلف و ممنوعیت از سفر شهروندان قرار گیرد. گزارش خبرنگار فت فتو حاکیست که باوجود […]

کرمان- فت فتو- خبرنگار فت فتو روز دوشنبه در محل ایست بازرسی غرب استان کرمان که در محل ورودی و خروجی با ۳ استان دیگر فارس، یزد و هرمزگان ارتباط جاده‌ای دارد حاضر شد تا در جریان اعمال قانون خودورهای متخلف و ممنوعیت از سفر شهروندان قرار گیرد.

گزارش خبرنگار فت فتو حاکیست که باوجود هشدارهای مکرر از ممنوعیت سفر و تذکر به شهروندان باوجود تعطیلی چندروزه، اما همچنان برخی شهروندان درحال اقدام به سفر هستند و هرکدام دلایل خود را متفاوت بیان می کنند.

برخی از این افراد در گفت وگو با خبرنگار فت فتو مشکلات کاری و برخی دیگر اطلاع نداشتن یا مسائل درمانی را اعلام می کنند.

پاسگاه انتظامی خیرآباد در محدوده شهرستان سیرجان استان کرمان در نزدیکی مرز استان فارس قرار گرفته است؛ خودروهایی که قصد ورود از این محل را دارند به مقصد استان های کرمان یا هرمزگان تردد می کنند و افرادی که قصد خروج از این محل و از استان کرمان را دارند به قصد استان های فارس یا یزد تردد دارند.

آنطور که خبرنگار فت فتو مشاهده کرد ماموران انتظامی در ایست و بازرسی خیرآباد سیرجان اجازه تردد به خودروها نمی دادند و بیشتر پلاک های غیربومی جریمه یا برگشت داده می شدند.

اگرچه مسئولان انتظامی می گویند که ترددها نسبت به روزهای دیگر کاهش یافته اما باوجود هشدارها همچنان شاهد ورود یا اقدام برای خروج برخی شهروندان بوده اند.

سرهنگ کاظم یزدانی فرمانده پاسگاه خیرآباد در محورسیرجان – نیریز(استان فارس) به خبرنگار فت فتو گفت: به صورت جدی و بدون هیچ اغماضی اعمال قانون می کنیم و خودروهای متخلف ضمن جریمه برگشت داده می شوند.

وی اظهارداشت: ترددها کاهش داشته اما همچنان فراتر از انتظار و هشدارهاست اما ماموران ما بجد با این افراد برخورد می کنند.

به گزارش فت فتو ۲۰ شهرستان از ۲۳ شهرستان استان کرمان اینک در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند.

بسیاری از مشاغل غیرحساس از جمله اداراتی که خدمات ضروری ارائه نمی دهند از امروز تا شنبه هفته آینده تعطیل شده اند تا جلو سیر صعودی همه گیری کرونا گرفته شود و انتظار می رود که شهروندان نیز در این شرایط همراهی کنند.

اغلب بیمارستان های کشور مملو از جمعیت مبتلایان یا بستری های کرونایی است و شرایط عادی نیست لذا غیر از همراهی شهروندان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله خارج نشدن از منزل و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی راهکار موثر دیگری وجود ندارد.



منبع:ایرنـا
? گزارش فت فتو از ایست بازرسی غرب استان کرمان