‌گزارش ‌ایسنا از حضور مردم کرمان در جشن ‌پیروزی انقلاب اسلامی

نذیر کرمان/کرمان مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام امروز بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند با وجود ‌مشکلات‌، پای انقلاب ایستاده و از آرمان‌های خود دست نمی‌کشند. به گزارش نذیر کرمان، در دقایق ابتدایی آغاز مراسم، مردم دسته دسته از خیابان‌های اطراف با سرعت خود را به مبداء راهپیمایی(چهارراه غزه) می‌رساندند […]

نذیر کرمان/کرمان مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام امروز بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند با وجود ‌مشکلات‌، پای انقلاب ایستاده و از آرمان‌های خود دست نمی‌کشند.

به گزارش نذیر کرمان، در دقایق ابتدایی آغاز مراسم، مردم دسته دسته از خیابان‌های اطراف با سرعت خود را به مبداء راهپیمایی(چهارراه غزه) می‌رساندند تا در راهپیمایی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.

زن و مرد جوانی با کودک خردسال در کالسکه، پیرمردان با نوه‌های پرچم به دست، زنان و دختران چادر به سر در حالی که آهنگ‌های انقلابی از موکب‌های مستقر در مسیر پخش می‌شد، آمدند که ‌پیروی انقلاب را جشن گیرند.

در حاشیه مسیر راهپیمایی، بنری برای نوشتن علت رای دادن و رای ندادن مردم نصب شده است.

یکی از امضا کنندگان این بنر به خبرنگار نذیر کرمان می‌گوید: اگر می‌خواهیم نماینده‌ای که هم سلیقه و همسو با افکار و عقایدمان است، به مجلس برود، باید در پای صندوق‌های رای حضور یابیم و رای دهیم تا پشیمان نشویم.

حضور کودکان در این مراسم قابل توجه است. برخی از آنها پرچم ایران در دست دارند و بعضی از دخترکان چادر به سر جلوتر از مادران خود بازی‌کنان حرکت می‌کنند اما برخی والدین دستان فرزندان خود را محکم در دست گرفته‌اند.

در حالی که بالگرد بر سر مردم برگ‌های رنگی می‌ریزد، علم‌های قرمز با مضمون «ما ملت امام حسینیم» و پرچم جمهوری اسلامی در دست شرکت‌کنندگان در جمعیت موج می‌زند.

«ما ملت شهادتیم، فدایی ولایتیم»، «ما ملت شهادتیم، ایرانی باغیرتیم» فریادی است که در کل خیابان طنین‌انداز شده است.

به گزارش نذیر کرمان، همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیکر شهید علی محمدی از کارکنان یگان امداد فرماندهی انتظامی استان کرمان که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه مجروح شده و روز گذشته به شهادت رسید، بر دستان مردم شهیدپرور کرمان تشییع شد.

مردم همچنان که مسیر راهپیمایی را می‌پیمایند، فریاد می‌زنند «‌خون سلیمانی ما می‌جوشد»، «راه سلیمانی ما پاینده است، مرام و مکتبش همیشه زنده است»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد»، «یاد امام خمینی پاینده باد و …»

ادامه دارد … 




‌گزارش ‌نذیر کرمان از حضور مردم کرمان در جشن ‌پیروزی انقلاب اسلامی

منبع: ایـسنا
? ‌گزارش ‌نذیر کرمان از حضور مردم کرمان در جشن ‌پیروزی انقلاب اسلامی