گروه های جهادی بازوان توانمند برای خدمت رسانی

سرهنگ محمدرویان‌ در جمع جهادگران و سرگروه های جهادی گفت: گروه های جهادی بازوان توانمندی هستند برای رفع محرومیت و خدمت رسانی به مردم. به گزارش خبرگزاری بسیج‌نیوز از کرمان؛ صبح امروز سرهنگ محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر درجلسه ای در جمع جهادگران و سرگروه های جهادی بیان کرد: هدف ما خدمت به مردم و رفع […]

سرهنگ محمدرویان‌ در جمع جهادگران و سرگروه های جهادی گفت: گروه های جهادی بازوان توانمندی هستند برای رفع محرومیت و خدمت رسانی به مردم.

به گزارش خبرگزاری بسیج‌نیوز از کرمان؛ صبح امروز سرهنگ محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر درجلسه ای در جمع جهادگران و سرگروه های جهادی بیان کرد: هدف ما خدمت به مردم و رفع مشکلات آن ها است.

 وی باتوجه به اجرای پروژه های قرارگاه نهضت آبرسانی مردمیدان و قرارگاه امام حسن مجتی(ع) در سطح شهرستان نرماشیر و از رفع تنش آبی خبرداد و افزود: وضعیت آب شرب در شهرستان رو به بهبود است و قطعا تا رفع آن با کمک جهادگران تلاش خواهیم کرد.

 فرمانده سپاه نرماشیر گفت: در شهرستان چاه آب شرب وجود داشت که دبی آن ها ۷لیتر بر ثانیه بود که با کمک شما جهادگران الان به دبی۴۰ لیتر برثانیه رسیده است.

 

سرنگ رویان بیان داشت:با کار جهادی و مثل یک جهادگر در کنار مردم بودن در همه عرصه ها قطعا مشکلات حل خواهند شد و این موضوع را گروه های جهادی ثابت کرده اند.

 وی درپایان تفریح جهادگران را خدمت به مردم دانست و  اذعان‌کرد: در ایام عید نوروز گروه های جهادی نرماشیر در حال خدمت رسانی بودند و تفریح‌خود را خدمت به مردم میدانند ولذا در همه عرصه ها بصورت شبانه روزی و بدون وقت شناسی به مردم خدمت خواهیم‌کرد.

گروه های جهادی بازوان توانمند برای خدمت رسانی

انتهای پیام/امیرحسین برجی




گروه های جهادی بازوان توانمند برای خدمت رسانی

منبع: خــبرگزاری بســیج
? گروه های جهادی بازوان توانمند برای خدمت رسانی