گردهمایی بسیجیان سی ریزِ زرند برگزار گردید

به مناسبت هفته بسیج، گردهمایی بسیجیان در سی ریزِ زرند برگزار و در این آیین از بسیجیان این شهر تجلیل شد به گزارش نذیر کرماناز کرمان:سرهنگ دوم پاسدارضیاالدینی فرمانده عملیات سپاه ناحیه زرند در این مراسم که با حضور اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد، فرمانده حوزه مقاومت شهرسز ریز، شورای شهر و شهردار سی ریز […]

به مناسبت هفته بسیج، گردهمایی بسیجیان در سی ریزِ زرند برگزار و در این آیین از بسیجیان این شهر تجلیل شد

به گزارش نذیر کرماناز کرمان:سرهنگ دوم پاسدارضیاالدینی فرمانده عملیات سپاه ناحیه زرند در این مراسم که با حضور اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد، فرمانده حوزه مقاومت شهرسز ریز، شورای شهر و شهردار سی ریز انجام شد، ضمن عرض تبریک هفته بسبج گفت: انقلابی که در سال ۵۷ پایه گذاری شد، حاصل همین تفکر و ایده بود و در حقیقت انقلابی که با خون دل خوردن‌های یک فقید عادل وآگاه حضرت امام (ره) به ثمرنشست و هویدا شد.
وی افزود: اگر اکنون می‌بینید که به کودک رحم نمی‌کنند، نشان در تاریخ است که از زمان یعقوب نبی شروع شد.
سرهنگ ضیاالدینی با بیان این پرسش که فرزندان یعقوب با برادرشان یوسف چه کردند، تصریح کرد: یهود می‌خواهد قدرت برتر باشد و دیگران را پست می‌داند و علاوه بر شهوت پرستی، می‌خواهند اقتصاد نیز دستشان باشد.
وی بیان داشت: پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) در یثرب ظهور کرد، آن‌ها خواستند پیامبر از آن‌ها باشد؛ اما اراده خدا اینگونه نبود و با ظهور پیامبر شوک بزرگی به آن‌ها وارد شد، با اینکه می‌دانستند دینِ آخرالزمان کامل است، باز دست به افکار کاذب زدند و به مبارزه و مقابله پرداختند.
سرهنگ ضیاالدینی گفت: با خیانت یک زن یهود، پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) را مسموم کردند؛ اما پیامبر یکی یکی قله‌ها رافتح کرد، بعد از آن، یا آن‌ها به دست پیامبر کشته شدند یا دین را قبول کردند که قصدشان انحراف دین از مسیراصلی بود.
مسئول عملیات سپاه زرند، شیطان پرستی را کار‌های یهود دانست و خطاب به بسیجیان افزود: وظیفه شما بصیرت داشتن است.
وی با اعلام اینکه همواره حضرت آقا از بسیج و بسیجی تعریف می‌کند، افزود: بسیج درسش راخوب پس داده است و نمونه اش را در اتفاقات سیل، زلزله، جنگ، حوادث و… دیدیم.
سرهنگ ضیاالدینی تصریح کرد: بسیجی هیچ وقت میدان راخالی نمی‌کند.
وی بیان داشت: ما به رهبرمان قول می‌دهیم که وی را تنها نمی‌گذاریم تا این پرچم را به دست حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صاحب اصلی اش برسانیم و مدیون خون شهدا نشویم.
در پایان این آیین، از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برادران و خواهران تجلیل شد.

خبرنگار :رسول سیف الدینی




گردهمایی بسیجیان سی ریزِ زرند برگزار گردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? گردهمایی بسیجیان سی ریزِ زرند برگزار گردید