گرانی و بی‌پولی دلیلی بر بی‌حجابی نیست

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سپاه محبان زینب(س) گفت: گرانی و بی‌پولی دلیلی بر بی‌حجابی نیست؛ چه بسا افراد فقیر و بااصالتی داریم که نسبت به قبل حجاب خود را محکم‌تر نگه داشته‌اند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در جامعه امروزی که حجاب در جامعه کم‌رنگ شده و برخی مسئولین در خواب غفلت […]

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سپاه محبان زینب(س) گفت: گرانی و بی‌پولی دلیلی بر بی‌حجابی نیست؛ چه بسا افراد فقیر و بااصالتی داریم که نسبت به قبل حجاب خود را محکم‌تر نگه داشته‌اند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در جامعه امروزی که حجاب در جامعه کم‌رنگ شده و برخی مسئولین در خواب غفلت هستند، کم نیستند افرادی که عاشقانه حجابشان را حفظ کرده و علاوه‌بر آن با احساس مسئولیتی که دارند، در حد توان خود قدمی هرچند کوچک برای ترویج حجاب بر می‌دارند.

سمیه سلطانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سپاه محبان زینب(س) از حوزه معصومیه در کرمان یکی از همین افراد است؛ با او گفتگویی با موضوع حجاب داشتیم که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید.

سمیه سلطانی در رابطه با یکی از اقدامات پسندیده‌ای که در زمینه حجاب انجام داده است، گفت: در سالگرد حاج‌قاسم در گلزارشهدای کرمان موکبی را برپا کرده بودیم که در آن نوشته‌های شهدایی پیرامون حجاب بین افراد پخش می‌شد.

وی اهدای گیره روسری و روسری به نوجوانان محجبه و همچنین افراد کم حجاب را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این موکب برشمرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محبان زینب(س) در رابطه با دلیل فعالیتش در این زمینه، بیان کرد: حجاب فرمان خداست، از این رو تصمیم گرفته شد که در این زمینه فعالیت کنم.

سمیه سلطانی مطرح کرد: ارزش حجاب و عفاف در جامعه امروزی مشخص است و حتی وقتی که بی‌حجابی زیاد شده و قبح بی‌حجابی شکسته شده است، محجبه‌ها به عنوان نماد عفت و حیا شناخته شده‌اند.

از او پرسیده شد که چه کسانی از بدحجابی یک زن آسیب می‌بینند؟ و او گفت: قطعا زن و خانواده از بدحجابی آسیب جدی می‌بینند‌.

این فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیان کرد: عده‌ای گرانی و بی‌پولی را برای بی‌حجابی بهانه‌ می‌کنند و آن را به فقر و تنگ‌دستی ربط می‌دهند، اما گرانی و بی‌پولی دلیل بر بی‌حجابی نیست؛ چه بسا افراد فقیر و بااصالتی داریم که هرگز از وضع نا به‌سامان فقر شکایت ندارند و با توکل بر خدا، حتی نسبت به قبل حجاب خود را محکم‌تر نگه داشته‌اند.

وی با اشاره به این‌که خانواده نقش مهمی در رعایت حجاب دارد، در رابطه با راه‌های علاقه‌مند کردن فرزندان به حجاب، گفت: خانواده‌ها از طریق تشویق و ارتباط با افراد با ایمان و معتقد می‌توانند فرزندان خود را به حجاب علاقه‌مند کنند.

منبع: کرمان۱۴۰۰ 

انتهای خبر/ کارگرزاده 




گرانی و بی‌پولی دلیلی بر بی‌حجابی نیست

منبع:آرمـان
? گرانی و بی‌پولی دلیلی بر بی‌حجابی نیست