کی روش با تیم ملی موفق شود پیشنهادات بهتری دریافت می کند/ در جام جهانی تیم بهتری می شویم

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش فت فتو، درباره جدیت کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی فوتبال و اینکه این مربی با ملی پوشان داخلی مثل بازیکنانی رفتار می کند که قرار است همگی در جام جهانی بازی کنند عنوان کرد: سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران معنی واژه مربی حرفه‌ای را به طور […]

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش فت فتو، درباره جدیت کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی فوتبال و اینکه این مربی با ملی پوشان داخلی مثل بازیکنانی رفتار می کند که قرار است همگی در جام جهانی بازی کنند عنوان کرد: سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران معنی واژه مربی حرفه‌ای را به طور کامل درک کرده و بهترین مثال برای مربیانی است که می‌خواهند در سطح حرفه‌ای و عالی به مربیگری بپردازند. کی‌روش مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفته و ضمن آنکه در تمامی امور مربوط به تیمش ورود می‌کند، از دستیارانش نیز در یکایک قسمت‌هایی که به آنها دستوراتی داده به شکل کاملی استفاده می‌کند. او می‌داند که باید تمامی نقاط ضعف تیمش را پوشش دهد و حتی در قسمت‌هایی که تیمش شرایط خوبی دارد نیز عیار شاگردانش را بالا ببرد. در بحث حرفه‌ای تا آنجایی که می‌توان باید خود را قوی کرد چون رقبا نیز به بهترین شکل خود را آماده می‌کنند و کامل‌ترین نمایش خود را نشان خواهند داد.

وی در مورد اینکه کی‌روش به تمامی شاگردانش نگاه یکسانی دارد، بیان کرد: مصدومیت سردار آزمون بارزترین مثال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. احتمال اینکه بازیکن یا بازیکنان دیگری را از دست بدهیم کم نیست. البته خواسته تمامی علاقه‌مندان به تیم ملی حضور پر قدرت تمامی بازیکنان است اما در فوتبال حرفه‌ای مصدومیت یکی از مسائل اجتناب ناپذیر است و باید راهکارهای مقابله با آن را در اختیار داشت. اگر مهره‌های دیگری را از دست بدهیم در آستانه جام جهانی نمی‌توانیم بازیکن جانشین را از درب کارخانه تحویل بگیریم و باید از حالا نفراتی را برای تمامی پست‌ها آماده کنیم تا در صورت مصدومیت هر کدام از ستاره‌های تیم ملی، جانشین مناسبی برای آنها داشته باشیم.

کارشناس فوتبال با اشاره به این مسئله که کی‌روش با موفقیت تیم ملی ایران، بیش از پیش آینده کاری اش را تضمین می‌کند، تصریح کرد: اعتبار کی‌روش وابسته به درخشش تیم ملی است و او بهتر از هر کسی می‌داند اگر بتواند در جام جهانی قطر نتایج ایده‌آلی کسب کند نه تنها ادامه حضورش در تیم ملی ایران تضمین می‌شود بلکه پیشنهادات بهتری هم دریافت می‌کند. کی‌روش به دنبال بازنشستگی نیست و با استراحت مخالف است. برای همین کارش را در تمامی جوانب از برنامه‌ریزی تا اجرای کامل برنامه‌ها ادامه می‌دهد و می‌خواهد تیمی به مراتب آماده‌تر را نسبت به مسابقات انتخابی روانه معتبرترین مسابقات فیفا کند. او با هیچ بازیکنی زاویه نخواهد داشت چون فلسفه مربیگری حرفه‌ای با این موارد بیگانه است و به گونه‌ای امور را پیش می‌برد که تمامی موجودیت تیم با تمام توان تلاش کند تا در راستای اهدافی واحد برای کسب موفقیت گام بردارند.

درخشان بخت موفقیت تیم ملی ایران را نسبت به ادوار گذشته جام جهانی بیشتر دانست و تاکید کرد: تیم آسانی در جام جهانی وجود ندارد و برای همین نباید به نام تیم‌های همگروه خود نسبت به ادوار قبلی توجه کنیم. تلاشی که برای موفقیت تیم ملی برداشته می‌شود و پیشرفتی که در عملکرد و کیفیت ملی‌پوشان مشاهده می‌کنیم بیانگر این واقعیت است که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانایی کسب نتایج بهتری داریم. پیش‌بینی کار درستی نیست ولی این قابلیت وجود دارد که در جام جهانی به مراتب تیم بهتری شویم.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/




کی روش با تیم ملی موفق شود پیشنهادات بهتری دریافت می کند/ در جام جهانی تیم بهتری می شویم

منبع:آنـــا
? کی روش با تیم ملی موفق شود پیشنهادات بهتری دریافت می کند/ در جام جهانی تیم بهتری می شویم