کیک بوکسینگ‌کاران نوجوان بمی در ترکیه افتخار آفریدند

فت فتو/کرمان کیک بوکسینگ‌کاران نوجوان بمی در مسابقات اسفند ۱۴۰۰ در شهر استانبول  ترکیه افتخار آفریدند. امید لرستانی در این رابطه بیان کرد: امیر حسین رزازپور و ارمین شیرزاد نمایندگان شایسته بمی در وزن منفی۶۰ کیلوگرم پس از غلبه بر حریفان ۱۱ کشور در استانبول ترکیه کسب عنوان مقام اول و دوم در این دوره […]

فت فتو/کرمان کیک بوکسینگ‌کاران نوجوان بمی در مسابقات اسفند ۱۴۰۰ در شهر استانبول  ترکیه افتخار آفریدند.

امید لرستانی در این رابطه بیان کرد: امیر حسین رزازپور و ارمین شیرزاد نمایندگان شایسته بمی در وزن منفی۶۰ کیلوگرم پس از غلبه بر حریفان ۱۱ کشور در استانبول ترکیه کسب عنوان مقام اول و دوم در این دوره ازمسابقات، ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران را به خود اختصاص بدهند.

سرپرست تیم با بیان اینکه تیم اعزامی بمبه این رقابت‌ها نسل جوان و آینده دار این رشته ورزشی است و عملکرد آنها با توجه به شرایط مسابقات قابل قبول است، گفت: تیم اعزامی بم در دوره قبل رقابت ها که  قبل برگزار شد نیز موفق بود.
وی یادآور شد: سطح فنی این دوره از مسابقات بسیار بالا بود اما خدارا شاکریم قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهیم.
وی افزود: با توجه به اینکه در سنوات قبل هم در مسابقات بین‌المللی شرکت کردیم سطح مسابقات بسیار بالا بود.
در ادامه امیر حسین رزازپور که مقام اول قهرمانی فول کنتاکت کیک بوکسینگ AikiA را اختصاص داده گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود اما توانستم حریف خود را ناک اوت کنم. 
این نوجوان بمی از مسئولان خواست که حمایت خود را از آن ها دریغ نکنند تا بتوانند باز هم در مسابقات خوش بدرخشند.
رامین شیرزاد نایب قهرمانی آسیا این دوره از مسابقات بین‌المللی ترکیه نیز گفت: خدارواشاکرم که توانستم برای کشورم خوب مبارزه کنم تا نام ایران و ایرانی را در اینگونه از مسابقات که سطح بالایی داشت به اهتزاز در آورم.

ترکان رییس اداره ورزش و جوانان گفت: جوان زمانی موفق خواهد شد که به علاقه‌مندی‌های خویش بها دهد و دست از تلاش و کوشش برندارد.

انتهای پیام




کیک بوکسینگ‌کاران نوجوان بمی در ترکیه افتخار آفریدند

منبع: ایـسنا
? کیک بوکسینگ‌کاران نوجوان بمی در ترکیه افتخار آفریدند