کیانا صنعتی رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان شد

نذیر کرمان/کرمان کیانا صنعتی با کسب ۲۶ رای از مجموع آرا به مدت چهار سال، ریاست هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان را عهده‌دار شد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، مجمع انتخاباتی هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، گواری […]

نذیر کرمان/کرمان کیانا صنعتی با کسب ۲۶ رای از مجموع آرا به مدت چهار سال، ریاست هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان را عهده‌دار شد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، مجمع انتخاباتی هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، گواری سرپرست فدراسیون و اعضا در محل تالار ایرانگردی کرمان برگزار شد.

در نهایت، کیانا صنعتی با کسب ۲۶ رای از مجموع ۲۶ رای به مدت چهار سال، به عنوان رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان انتخاب شد.

صنعتی در این مراسم با اشاره به اینکه این هیئت سالن ورزشی اختصاصی ندارد، گفت: ورزشکاران ما از سانس‌های دیگر ورزش‌ها استفاده می‌کنند که باید سالن تخصصی برای این هیئت تاسیس کنیم و منشاء خیر برای ورزش استان باشیم.

او به ضرورت تعامل و همکاری سازنده با بسیج، ورزش کارگری، دانش آموزی و دانشجویی اشاره و اظهار کرد: باید از تمامی زیرساخت‌ها برای رشد این ورزش استفاده شود.

صنعتی تصریح کرد: ۱۰ کمیته از ۲۵ کمیته زیرمجموعه آمادگی جسمانی در استان کرمان فعالیت دارند که از این میزان پنج کمیته به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند؛ لذا باید این کمیته‌ها را تقویت کنیم و در شهرستان‌ها گسترش دهیم.

رئیس جدید هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان با اشاره به ضرورت کسب کرسی‌های تخصصی در فدراسیون آمادگی جسمانی عنوان کرد: امروز در هیئتی تصمیم گیری می‌کنید که حدود ۸۰ درصد جامعه هدف آن را بانوان تشکیل می‌دهند و ایمان دارم حق مطلب به درستی در مورد بانوان ادا نشده و تلاش خواهم کرد که دینم را به ورزش استان و کشور در حد شایسته ادا کنم.

بنابراین گزارش، در پایان این مجمع انتخاباتی کامبیز صنعتی به عنوان نایب رئیس، نفیسه شیخ حسینی‌پور به عنوان خزانه‌دار، محمدعلی بحرینی‌پور به عنوان خبره ورزشی مهتاب شجاعی به عنوان عضو هیئت رئیسه و رضا جلال مآب به عنوان عضو هیئت رئیسه این هیئت انتخاب شدند.

انتهای پیام




کیانا صنعتی رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان شد

منبع: ایـسنا
? کیانا صنعتی رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان شد