کمیته امداد ۱۰ هزار استعداد درخشان را در کشور شناسایی و حمایت کرد

کرمان- فت فتو- معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از استعدادهای درخشان در کمیته امداد کشور تاکنون شناسایی شده‌اند و ازآنان حمایت ویژه می شود. به گزارش خبرنگار فت فتو حجت‌الاسلام علی جعفری روز چهارشنبه در جمعه مدیران فرهنگی کمیته امداد استان کرمان در شهرستان سیرجان افزود: این نهاد […]

کرمان- فت فتو- معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از استعدادهای درخشان در کمیته امداد کشور تاکنون شناسایی شده‌اند و ازآنان حمایت ویژه می شود.

به گزارش خبرنگار فت فتو حجت‌الاسلام علی جعفری روز چهارشنبه در جمعه مدیران فرهنگی کمیته امداد استان کرمان در شهرستان سیرجان افزود: این نهاد نیز نیازمند حمایت و پشتیبانی قشرهای مختلف مردم است تا بتوانیم در برنامه های حمایتی و فرهنگی همراه ملت ایران باشیم.

وی اظهارداشت: استان کرمان به لحاظ نخبه پروری و استعداد یابی رتبه اول را در کشور دارد و کمیته امداد این استان رویه کاری متمایزی در این زمینه دارد که الگوی امور فرهنگی کمیته امداد کشور هم شده است.

جعفری با بیان اینکه بیشترین خدمات پشتیبانی را در نظام اسلامی برای جوانان دانش آموز و دانشجو نهاد کمیته امداد دارد افزود: ۲۶ هزار دانش آموز پشت کنکور در کشور زیر پوشش این نهاد هستند که حمایت وپشتیبانی ویژه می شوند و شما مردم کرمان که هم نفس حاج قاسم هستید دعا کنید این جوانان به مدارج بالای دانشگاهی برسند.

وی گفت:  ۵۵۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد کشورسال گذشته در دانشگاههای مختلف کشوراز جمله دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند که این به معنای رفع مطلق فقر است که ما حامی فقرزدایی و بروز استعداد های جوانان هستیم .

به گزارش فت فتو  یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد کرمان نیز گفت:افزایش دوونیم برابری اشتغال در سال جاری نسبت به سال گذشته مدنظر است.

 وی افزود : سالانه یک سوم اشتغال واقعی استان توسط کمیته امداد انجام‌ می شود به طوری که سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش استان فراهم شد.

به گفته صادقی، امسال با برنامه ریزی و طرح های در دست اقدام ۳۰ هزار شغل برای مدد جویان تحت پوشش استان خواهیم داشت.

وی طرح تحول اقتصادی دولت را کمک به قشرهای محروم و آسیب پذیر و خانوارهای تحت پوشش عنوان کرد و گفت : اجرای این طرح آینده خوب اقتصادی برای همه مردم بویژه قشرهای محروم و کم درآمد خواهد داشت اما دشمن درصدد سیاه نمایی و ایجاد التهاب در روح و روان مردم است.

صادقی تاکید کرد: ما باید همه در صحنه باشیم و ضمن تبیین واقعیت ها در جامعه روشنگری کنیم و بدانیم این طرح اقتصادی به نفع همه اقشار جامعه خواهد بود.

دراین مراسم که امام جمعه و فرماندار سیرجان هم حضورداشتند از۱۵ نفر از استعدادهای برترو درخشان تحت پوشش کمیته امداد سیرجان از جمله حافظان قرآن کریم  وفعالان فرهنگی و دانشجویان رشته پزشکی تحت پوشش تجلیل شد.

دراین همایش یک روزه ، عصرامروز نیزدر قالب کارگروههای مختلف کمیته امداد برنامه های مختلف حوزه کاری این نهاد در استان کرمان ارایه شد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




کمیته امداد ۱۰ هزار استعداد درخشان را در کشور شناسایی و حمایت کرد

منبع: ایرنـا
? کمیته امداد ۱۰ هزار استعداد درخشان را در کشور شناسایی و حمایت کرد