کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر کرمان معرفی شدند/ درخشش "ایسنا" به‌عنوان خبرگزاری برتر

فت فتو/کرمان همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کرمان برگزار و کمیته‌های برتر این ستاد معرفی و تقدیر شدند. علی زینی‌وند، استاندار کرمان، در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تشکر از تمام دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر و حضور پرشور مردم بیان کرد: مناسبت مهم راهپیمایی روز قدس […]

فت فتو/کرمان همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کرمان برگزار و کمیته‌های برتر این ستاد معرفی و تقدیر شدند.

علی زینی‌وند، استاندار کرمان، در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تشکر از تمام دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر و حضور پرشور مردم بیان کرد: مناسبت مهم راهپیمایی روز قدس را در پیش داریم و خدا را شاکریم وضعیت بیماری کرونا کمی فروکش کرده به همین دلیل زمینه حضور پرشور مردم فراهم می‌شود و یک رزمایش دیگر در دل تمام شهر و روستاها به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: بعد از شهادت سردار این اولین راهپیمایی روز قدس است و کرمان باید در این روز بدرخشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کرمان نیز در این همایش گفت: انقلاب اسلامی ایران هم تعریفی که در خودش است را دارد و هم با همه انقلاب‌هایی که در دنیا انقاقات افتاد تفاوت دارد.

وی افزود: تفاوت آن بخش عقیدتی، ایمانی و دینی آن است لذا در جشن‌هایی که می‌گیریم یک بخش شادی و سرور برای پیروزی است و بخش دوم به این دلیل است که این انقلاب را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم بنابراین کسانی که در این ستاد فعالیت می‌کنند مسئولیت سنگینی دارند.

همچنین حسین انجم شعاع، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ستاد دهه فجر سال ۱۴۰۰ با ۲۴ کمیته مشکل از دستگاه‌های اجرایی نیروهای انتظامی و نظامی و تشکل‌های مردمی بود.

وی افزود: اولین جلسه با حضور مدیران و امام جمعه کرمان در ابتدای دی‌ماه برگزار شد. پس از آن نیز جلسات متعددی برگزار شد و برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام گرفت. آخرین جلسه نیز با حضور مدیران و استاندار در هشتم بهمن‌ماه برگزار شد که گزارش برنامه‌های دهه فجر در آن بیان شد.

انجم شعاع اظهار کرد: شعار دهه فجر ۱۴۰۰ “جشن ملی ۱۴۰۰” با محوریت برگزاری برنامه‌های شاد و وحدت‌آفرین بود. برنامه‌ها برگزار اما با شدت گرفتن کرونا کمی کمرنگ شد.

وی عنوان کرد: مراسم ۱۲ و ۲۲ بهمن‌ماه نیز بسیار باشکوه برگزار شد و بیش از ۱۵ هزار خودرو در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

انجم شعاع توضیح داد: پس از دهه فجر کمیته ارزیابی تشکیل شد و کار خود را آغاز کردند؛ در نهایت کمیته‌ها به کمیته‌های برتر، قابل تقدیر، نمونه و نمونه مردمی تقسیم شدند ضمن اینکه ما هیچ نقشی در برگزیدن کمیته‌ها نداشتیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: انسان برای یک حرکت با نگاه به هدف تدارکات برمی‌دارد و یکی از این لوازم تحمل است. وی افزود: در حرکت انقلاب اسلامی نگاه باید به هدف باشد تا دهه فجر هر سال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود و در کل باید بدانیم اصل انقلاب ما برای برطرف کردن موانع ظهور ولی عصر (عج) ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در این انقلاب همه با هم برای ظهور آمدیم اما عده‌ای بین راه هدف را گم کردند.
طائب  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین گفت: اگر بخواهیم مصداق جهاد تبیین با قرآن را بیان کنیم می‌توانیم به سوره عصر اشاره کنیم.

وی با اشاره به روز قدس تأکید کرد: روز قدس امسال می‌تواند پیام قوت، شوکت، عزت و توانمندی برای فلسطینی‌ها به ارمغان بیاورد و آن وقت می‌بینیم راه رسیدن به هدف چه‌قدر نزدیک است.

شایان ذکر است در این همایش کمیته‌های صدا و سیمای مرکز کرمان، عشایری و روستایی، شهرداری کرمان، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان به عنوان کمیته‌های برتر و خبرگزاری‌های فت فتو، تسنیم و شبستان به عنوان خبرگزاری‌های برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام




کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر کرمان معرفی شدند/ درخشش "فت فتو" به‌عنوان خبرگزاری برتر

منبع: ایـسنا
? کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر کرمان معرفی شدند/ درخشش "فت فتو" به‌عنوان خبرگزاری برتر