کمک مؤمنانه مسجدی‌ها در سیرجان با توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی

امام جمعه سیرجان گفت: با همت ۱۲ مسجد در سطح شهر سیرجان، ۴۰۰ سبد کالای معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد. حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در گفت‌وگو با فت فتو در سیرجان اظهار داشت: توسعه فرهنگ نیکوکاری و تقویت مشارکت‌های مردمی برای بهبود خدمت‌رسانی به نیازمندان […]


امام جمعه سیرجان گفت: با همت ۱۲ مسجد در سطح شهر سیرجان، ۴۰۰ سبد کالای معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در گفت‌وگو با فت فتو در سیرجان اظهار داشت: توسعه فرهنگ نیکوکاری و تقویت مشارکت‌های مردمی برای بهبود خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان یکی از مهمترین اولویت‌ها است و مشارکت مردم در امر رسیدگی به وضعیت زندگی و معیشت نیازمندان، موجب افزایش کمک‌ها در بعد کمی و کیفی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان نیز گفت: از ابتدای کار قرارگاه امام حسن (ع) در سیرجان، ۸ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۴۰ میلیارد ریال با کمک خیرین و شرکت‌های صنعتی و معدنی منطقه طی یک سال گذشته تهیه و توزیع شد.

علی دستوری افزود: در حال حاضر هم یک‌هزار بسته معیشتی برای حمایت از خانواده‌هایی که دچار کرونا هستند و قرنطینه خانگی شدند تهیه و آماده توزیع است.

وی گفت: با توجه به تعطیلی کسب‌ و کارها، شناسایی خانواده‌هایی که به خاطر کرونا منبع درآمد خود را از دست داده‌اند و اجاره‌خانه آن‌ها عقب افتاده و یا درگیر بیماری هستند، در دستور کار این نهاد برای اجرای طرح قرار گرفتند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ق





کمک مؤمنانه مسجدی‌ها در سیرجان با توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی

منبع:فــارس
? کمک مؤمنانه مسجدی‌ها در سیرجان با توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی