کمک بیش از پنجاه میلیارد ریالی خیرین بردسیری برای آزادسازی زندانیان

به گزارش نذیر کرمان؛ محمد سالاری در  جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که با حضور  مسئولان و خیرین شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:توانمند سازی،حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای مددجویان پس از آزادی از زندان ضرورت دارد. وی ضمن تبریک انتصاب دادستان و رئیس جدید انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بردسیر گفت: در دوسال […]

به گزارش نذیر کرمان؛ محمد سالاری در  جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که با حضور  مسئولان و خیرین شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:توانمند سازی،حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای مددجویان پس از آزادی از زندان ضرورت دارد.

وی ضمن تبریک انتصاب دادستان و رئیس جدید انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بردسیر گفت: در دوسال اخیر که  انجمن حمایت زندانیان شهرستان راه اندازی شده، نگاه مجموعه قضایی و انجمن جذب کمک های مالی خیرین و صنایع شهرستان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان بردسیر بوده است

وی اضافه کرد: رویکرد حاکم بر انجمن از سال جدید این خواهد بود که انجمن را در سال‌های آینده به این توانمندی برسانیم که از طریق اشتغال آفرینی و حرفه آموزی و ایجاد کارگاه های تولیدی و استفاده از ظرفیت مددجویان، جذب کمک‌های مالی از خیرین متوقف گردد.

این مقام قضایی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده بعد از آزادی زندانیان از زندان، قرار بر این است که انجمن از خدماتی که آن افراد از طریق حرفه آموزی و آموزش فرا می گیرند بهره‌مند گردد.

وی بیان کرد: کمکهای خیرین و  انجمن برای آزاد سازی زندانیان بدین نحو جبران گردد که این امر از بازگشت مجدد زندانیان آزاد شده به زندان در اثر ارتکاب مجدد جرم به دلیل بیکاری آنها و پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد.

در ادامه  امام‌جمعه شهرستان بردسیر ضمن تشکر از ریاست دادگستری، دادستان سابق و دادستان جدید شهرستان بابت راه اندازی انجمن حمایت از زندانیان و برنامه ریزی جهت تقویت این نهاد و آزاد سازی زندانیان اظهار داشت: علاوه بر رسیدگی به امور معیشت خانواده زندانیان بایستی به امور فرهنگی و معنویت آنها نیز رسیدگی شود و اگر معنویت در افراد رهایی یافته تقویت نشود مجدداً شاهد بازگشت آنان به زندانها خواهیم بود.

در ادامه  رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بردسیر ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله و برنامه های پیش روی این انجمن بیان داشت: در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ با پیگیری های انجام شده و حمایت دستگاه قضایی شهرستان، ده نفر از زندانیان جرائم غیر عمد سال جدید را در کنار خانواده خود آغاز کردند.

مسعود میرمحمدی خاطر نشان کرد: در جشن گلریزان امسال شاهد کمک بیش از پنجاه میلیارد ریالی خیرین، شرکتها و صنایع شهرستان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بودیم؛ این کمکها شامل هفت میلیارد ریال کمک نقدی خیرین، چهل میلیارد تعهد پرداخت یک ماهه توسط صنایع و دو میلیارد ریال تعهد پرداخت یک ماهه کشاورزان شهرستان و یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تعهد کمک هزینه درمانی برای خانواده های زندانیان توسط مجموعه پزشکان و شبکه بهداشت بردسیر بوده است.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




کمک بیش از پنجاه میلیارد ریالی خیرین بردسیری برای آزادسازی زندانیان

منبع: بــرنا
? کمک بیش از پنجاه میلیارد ریالی خیرین بردسیری برای آزادسازی زندانیان