کمک‌ خیّران رفسنجانی در مقایسه با کل کشور بی‌سابقه است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمک‌های خیّران و وقفیات در شهرستان رفسنجان در مقایسه با کل کشور بی‌سابقه است. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از رفسنجان، آیین تجلیل از خیّران و واقفان شهرستان رفسنجان و رونمایی از مرکز مطالعات راهبردی امور خیریه و وقف با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور […]

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمک‌های خیّران و وقفیات در شهرستان رفسنجان در مقایسه با کل کشور بی‌سابقه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از رفسنجان، آیین تجلیل از خیّران و واقفان شهرستان رفسنجان و رونمایی از مرکز مطالعات راهبردی امور خیریه و وقف با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

استادان بسیجی برای رفع مشکلات مسئله‌محور حرکت کنند


رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: کمک‌ خیّران و وقفیات در شهرستان رفسنجان در مقایسه با کل کشور بی‌سابقه بوده و نشان‌دهنده آن است که مردم رفسنجان، مردمی متدین و اهل جود و بخشش هستند.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی با اشاره به اینکه ۱۵ ویژگی برای انسان‌های سخاوتمند، بخشنده و انفاق‌کننده در قرآن آمده است، افزود: نیّت واقف در وقف مهم است، همانطور که حاج قاسم با نیت و اخلاص کامل به درجه معرفت و کمال رسید، واقف هم با نیت خالص، وقفش تا ابد و قیامت برای مردم ماندگار می‌شود.

کمک‌ خیّران رفسنجانی در مقایسه با کل کشور بی‌سابقه است

به گفته وی، تجلیل از خیّران و واقفان، تأسیس و رونمایی از مرکز مطالعات راهبردی امور خیریه و وقف برای رفسنجان یک نهاد کارآمد قلمداد می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان هم در این مراسم بیان کرد: زایشگاه نیک نفس، باغاتی از ده شفیع را وقف دارد و خانواده شفیعی‌پور ساختمان چشم پزشکی را در حال احداث دارند و مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر سال گذشته با مشارکت بهزیستی و هلال احمر برای معلولان خدمات ارائه داده است.

حسن امینی با بیان اینکه خانه هلال نوق پدر شهید جعفری وقف شده و امور فرهنگی دهستان رضوان و اسماعیل‌آباد در آن انجام می‌شود بر ضرورت ساخت مجموعه زایشگاه درخور مردم شهرستان تأکید کرد و افزود: بیمارستان مرادی تجدید بنا شد، اما زایشگاه نیک نفس احتیاج به تعمیر و بازسازی دارد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/




کمک‌ خیّران رفسنجانی در مقایسه با کل کشور بی‌سابقه است

منبع:آنـــا
? کمک‌ خیّران رفسنجانی در مقایسه با کل کشور بی‌سابقه است